Ik had gewone niet extra gevoelige ofzo.. Van testjezelf.nu maar ik ga denk toch nog even wachten tot morgen.. Als dat lukt!!
Denk dat ik gek word..moet nog een week wachten op het wachtbankje..had vannochtend ff een testje van kv2v5 gedaan en zag er een heeeel licht 2e streepje op. Kan dat met deze test..? Weet dat ik veeel te vroeg heb getest maar toch...
Wat mij betreft kan alles met die testen Pindakoekje.. maar ik zou als ik in jouw schoenen stond of doortesten.. dan zullen ze of donkerder worden.. of niet.. of ik zou wachten tot NOD.. gevaar van donker wordende testen en toch menstruatie ligt dan op de loer.. en dat is NIET leuk!!..wel spannend!!!!! ik duim voor je!!!
Spannend, maar idd ik wacht even een paar dagen af en ga dan weer testen. Weet van vorige rondes dat ik pas echt blij kan zijn als het een hele donkere vette streep is.
He Ichtus maar jij bent nu echt ongi meis? White wanneer ga je testen????? Inmiddels ben je toch overtijd of niet? Pindakoek hoop dat je over een week nog een duidelijke test heb we zien natuurlijk graag een foto van deze test. xxx Joyce xxx Joyce
BAS.. ja echt helemaal ongi.. zelfs meer dan normaal.. misschien toch iets misgegaan..lijkt er wel op, maar goed.. het gaat wel weer hoor..lief dat je naar me vraag! WHITE.. ik ben ook wel heel benieuwd wanneer je gaat testen... is je cyclus eigenlijk regelmatig?? PINDAKOEK.. spannend meid.. hoop met je mee!!
Tja ichtus dan zal er idd misschien toch iets geweest zijn. Een hele dikke knuf en natuurlijk vraag ik naar je. Jij bent degene die het topic altijd weer spannend maakt. xxx Joyce
hihihi.. Ja das waar BAS...toch lief... maar euh.. waar blijft truus met haar DIGI... TRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSS
Fleurtjes: Gefeliciteerd! Ik zie dat we gelijk lopen!!! Sproettie: Gefeliciteeeeeeerd! Ik ga zo ook een digitale halen met tijdsindicatie. Dit ook om hubbie meer zekerheid te geven hihi. Dan kan ik de KV nog dicht laten tot MvM komt, dit om mezelf zekerheid te geven haha @Zonnebeertje; wauw, jij ook gefelciiteeerdddd!
WHITE.. las dat je gaat testen met 5 dagen overtijd.. net als bij J. is dat woensdag?? spannen dmeid.. klinkt wel allemaal t zelfde he... BAILEY.. wel foto neerzetten he.. om t af te maken..