hey meiden ik heb nog wel een mooi testje of ja testjes hhaha maak me alleen een beetje druk omdat ze niet echt donkerder worden maar heb begrepen dat dat in het begin dus niks uitmaakt toch??? wat vinden jullie na de eerste ivf poging??
whahah ja ik ben echt zo onzeker als de pest.. ik hoop echt dat het goed blijft gaan maar de spanning neemt af en toe de overhand..
I know. Ik heb deze zwangerschap 15 testen gedaan geloof ik.. Pfft... Je hebt wel "laat" je eerste echo. Ik had hem met 6 weken! (geen aanrader overigens) Nog even aftellen en jullie kunnen je wondertje zien!
Nou meiden ik heb jullie advies opgevolgd en vanavond nog een test gedaan en zie het resultaat Positieve ovulatie test! Ik heb net een nieuw lingerie setje gekocht komt mooi uit! Alleen komt er vanavond iemand van mijn mans bandje oefenen.. tot ongeveer half 10.. Ik heb net al wat krampjes gevoelt dus mijn ei is bezig.. geeft het niet dat we pas daarna klussen? Ik hoop niet dat we dan te laat zijn.. en is het verstandig morgen ochtend nog een keer te klussen? Ik zie net dat het test streepje zelfs donkerder is.. Bekijk bijlage 100302
wat vinden jullie?? Had gister al een beetje ovu pijn, vandaag de hele dag,temp was ook gezakt vanmorgen
Baby van harte! Je bent welkom bij de juni mama's Sproettie klusse!! Zonnebeertje, het ziet eruit alsof je ei eraan komt
@babyhope: duidelijk zwanger hoor! Gefelicieerd! En ik snap dat je onzeker bent maar hebt hele mooie testen hoor! @sproettie: klusssssssssennnnn! @zonnebeertje: ziet er heel goed uit hoor, jou ei is in aantocht
bailey knal test 3 dagen ? dat kan eigenlijk niet ... maar als je een knaltest hebt springt binnen 24-36 uur je ei .. dus daarna moet! t iig niet meer
@Lydia; Nou ik twijfel dus of dat die van vandaag wel écht positief was... maar heb vandaag geen last meer van mijn buik dus denk dat ie gister is gesprongen en dan hebben we het goed gedaan
@Yaraah: Ik zie zeker wel een strepje hoor Hoe ver ben je nu? Hij is wel heel erg licht hoor, maar ik hoop voor je dat je over een paar dgn een hele duidelijke streep hebt hoor!
ja daar zit het hem nou, ik had vrijdag, zaterdag en zondag licht bloedverlies en gister en vandaag nog wat bruin. maar ik voelde me helemaal niet ongi dus ik deed gisterochtend toch maar een test