Goedemorgen dames! Nog mooie testen te showen vandaag? Ik zit er weer klaar voor! Ik ga niet testen vandaag, morgen pas weer (mocht het nog nodig zijn...)
3,5 week na (vermoedelijke) eisprong, en zaterdag een witter dan witterse test. Gister ongi geworden en HOE. Lijk wel een complete schoonmaak, ik heb eigenlijk na de bevalling nog nooit gebaald van ongi worden . Ben ook blij dat we volgende week naar de gyn mogen
Hier vanmorgen ook getest maar er is niet echt veel op te zien, de foto is binnen de tijd genomen Bekijk bijlage 103300
Mars.. balen meid... hopelijk kan de gyn snel goed werk verrichten Zonnebeertje.. kijk zo zien wij dat graag....SUPERRRRRRRRRRR.. Kim.. ik zie wel iets denk ik... misschien.. morgen weer??
Zonnebeertje, mooi hoor! Duidelijker kan niet! Gefeliciteerd! Kim: ik zie helaas ook niks.... Mama Mars: grote schoonmaak is af en toe ook nodig! Fijn dat jullie naar de gyn mogen volgende week!
Nee hoef niet zo nodig grote schoonmaak hhaa, heb ik na de bevalling wel gehad .. Ichtus we zullen zien, Hoeissie nu met jij ??
MARS.. het gaat wel.. ene dag beter dan de andere...maar niet heel slecht hoor.. ga vandaag de babyspullen op marktplaats zetten.. SLIK..dus vandaag zal niet zo'n goede dag zijn denk ik... tenzij het veel oplevert.. dan ga ik lekker shoppen van de week
Kim, ik zie wel iets, heel vaag... De foto is een beetje gelig wel. Morgen of overmorgen nog eens testen zou ik zeggen! Zonnebeer, gaaf he, die digitale test! Ik bleef er maar naar staren haha! Alleen zo jammer, na 24 uur ging 'ie echt uit . Gelukkig heb ik er ook een foto van gemaakt. Ichtus, poe dat is wel wat, de babyspullen op MP... Gaat het er nu helemaal niet meer van komen, nog een babietje (sorry, ik ken je hele verhaal niet)? Sterkte ermee!
MIFFY.. nee wat hub betreft gaat t er echt niet meer van komen.. kan wel op gedachtenverandering gaan zitten wachten, maar dat duurt vast een eeuwigheid dus danook maar de boel op MP.. voor mezelf ook beter denk ik... Als er nog een kadootje komt moeten we de boel maar weer opnieuw aanschaffen...(oh wat erg nou )..hiihihihi.... Ik ga er vandoor.....koes koes..
Ik heb toch getest en zoals ik al dacht negatief. Was een test van Zwanger en Kids met mijn 4e plasje van vandaag.... Kan er echt niks van maken... Ach ja, dan maar verder rustig afwachten
Vandaag weer getest en die was lichter dan die van gisteren. Ziet er nu in het echt zo uit als die van gisteren [pagina 178 hier] op de computer. Die was dus in het echt iets scherper. Eergisteren was de test nog lichter, die van vandaag zit er dus tussenin. Blijkbaar is het dan toch gisteren mis gegaan? Ik voel me behoorlijk verslagen, zo van zie je wel te vroeg gejuicht, me teveel laten meeslepen. Vandaag is mijn NOD overigens, maar nog niet ongi.
Ik heb ze even naast elkaar gelegd voor de foto. Helaas een flitser en wat lelijke pixels maar voor de zichtbaarheid van de streepjes maakt dat niet uit. Bekijk bijlage 103329 Die van gisteren en eergisteren zijn natuurlijk al opgedroogd, die van gisteren is daarbij een beetje uitgelopen. De streepjes zijn echter niet veranderd qua intensiteit. De bovenste twee zijn in het echt paars geworden, de onderste nog fuchsia roze.
Assje.. dat die vandaag net zo of heeeeeeel ietsie lichter (dat vind ik ik) is dan gister zegt niets hoor.. je hcg schommelt nog wat en je moet dat beetje hcg maar net in t pipetje zien te krijgen.... ik vind m nog steeds duidelijk.. morgen nog een keer.. dan moet ie donkerder zijn dan gister....Niet meteen de moed opgeven meid...al snap ik je maar al te goed...