Bij mij waren de testen die in 's ochtens of 's middags deed ook lichter, dan de testen die ik 'savonds deed Dus ik dacht ook dat het verkeerd ging als de volgende middag de test weer lichter was als de avond ervoor Dus ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent
Meis dat betekend helemaal niks! En zwangerschaps test geeft niet aan HOE zwanger je bent maar OF je zwanger bent. Geen stress.
meiden zouden jullie in me album willen kijken? de bovenste is van gisteren daar zie ik nauwelijks iets op maar de onderste is van vandaag en daar staat wel wat krijg het alleen moeilijk op de foto zouden jullie je mening willen geven? woensdag is me nod super bedankt, alle meiden die posi getest hebben super gefeliciteerd, liefs en groetjes joyce
@joyce Ik zie wel een licht tweede strepje op de onderste! spannend!! En van de week nog eens een testje doen
Joyce.. ik hoefde de foto niet eens aan te klikken.. ik zie meteen een tweede streepje op de onderste.. spannend meid.. over 2 dagen zal ie vast donkerder zijn...
ik heb geen testen meer in huis hahaha straks dus maar weer naar kv rennen kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet kan wachten tot me nod elke keer zeg ik het weer tegen mezelf wacht nou met testen maar als ik ze eenmaal in huis heb blijven ze me roepen hahaha naja we gaan het zien als ie morgen of overmorgen donkerder is dan is het goed normaal ga ik de avond voor me nod al wat roze verliezen als dat morgen avond dus niet zo is en de test donkerder word dan ga ik langzaam blij worden. iedergeval super bedankt voor het kijken. ps: ichtus hoe is het met je meid?? dikke knuff van mij liefs en groetjes joyce
Het was even zoeken naar het album want ik wist niet hoe dat werkte Maar ik heb het gevonden en ik zie ook wat hoor!
@assje ik keek net even naar jou testjes maar die van jou vind ik een stuk duidenlijker dan de mijne dus denk dat ik je wel kan feliciteren meid groetjes en liefs joyce
mooi zonnebeertje ! emav ?? asje , niet te druk maken in het begin schommeld je HCG heel erg .. en je moet eik 2 dagen wachten met testen omdat je hcg evrdubbeld per 2 dagen ..
Assje, ik sluit me aan bij de rest. Niet te druk maken. Je bent zwanger. @hier: game over hoor. Het eerste bruin is gespot... Helaas, op naar de volgende ronde!
Bedankt Lydia! Konden we die eerste dagen van de cyclus maar overslaan.... Voel me er zo beroerd van..pfff. Straks maar lekker met een kruikje op de bank chocola eten!
Mijn allerlaatste testje voor deze week! Volgende week test ik voor de zekerheid nog een xtje maar voorlopig niet meer! Hij is wel duidelijk genoeg Bekijk bijlage 103389 Nu stop ik echt hoor
kv gedaan.. word er niet echt wijzer van ook licht http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture26594.html
Sproettie: nog steeds mooi! Lala: ze blijven maar licht he? Kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Maar je krijgt niet voor niks streepjes. Hopelijk snel duidelijker!