foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wahahahahaha

2. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hihi bedankt voor de felicitaties!! We zijn er helemaal onderste boven van en tegelijkertijd ook erg onzeker! 4 maanden geleden een ma gehad met 8wk 3dg! Maar we blijven positief!!!

@gefeliciteerd aan alle meiden die ook posi hebben getest!!!

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

aankomende mama- ja je moet positief blijven hoor. Hoe moeilijk het ook is. Ik heb zelf ook al genoeg meegemaakt. Ik heb over iets meer dan een uur mijn eerste echo en ben zoooo zenuwachtig!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Oehh spannend Lynn kom je wel even melden hoe het geweest is?

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ooooh spannend lynnami nu snap ik waarom je zo lekker beidehand bent door de zenuwen hihiihh veeeeel succes laat je t ons weten?

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Als er goed nieuws is zal ik het meteen laten weten.

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oke goedzo

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ja idd dik word je zeker whaha

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @marilo: GEFELICITEERD hoor!! Dat is een hele mooie test! Ik heb deze vorige periode geprobeerd maar ik kreeg geen streepje en ik was ook niet zwanger! Je kan de cB indicator wel doen morgen hoor :D

@Angi: Ik twijvel ook een beetje hoor :) Ik zou die bovenste toch echt niet als positief beschouwen! Hhahahaha GEFELICITEERD!!

@aankomendemama: ik vind je testen heel mooi!! Blijf plakken beepje! GEFELICITEERD!

10. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Meid, heel veel succes en ik lees straks wel hoe de echo geweest is!

11. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa angie!!!!
    Zwanger!!!
    gefeliciteerd lieve meid!!!
    oh ik gun het je zo! Wat een top maand dit! Hoe voel je je?

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Oh sorry lieve andere meiden...ik kwam hier ff wat anders lezen, maar toen zag ik Angie haar nieuws en dat maakte me zooooo blij dat ik vergeet de anderen te feliciteren maarre jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!!!!

Enne die valse testen hahahahah hier ook hoor, alles gaf aan dat ik zwanger was, maar ik heb nog steeds geen striae en geen streep van boven naar beneden. Ook lek ik nog niet uit mn borsten dus ik denk dat al mijn testen, zowel predictor vroeg als digitaal en kv vals zijn geweest...die rot dingen ook;)

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

aaaaaah wat lief van jou!!!!:):):):D:D:Ddanku danku ik voel me stralend hahahahahahaha ik barst van de bakstenen (borsten)
    erge krampjes net of ik ongie word maar verlies juist veel afscheiding wit haha vanmorgen voor t eerst misselijk overal om janken kan erg snauwen maar voel me toppieeee ik voel dat t goed zit erg he??;)heeel anders dan vorige keer

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wahahhaahahaah

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

heey mooi dik he??;):Dtis voor een goed doel ooooh jeeee daar gaat mn platte buikje whahaahahahah neeeeee hier heb ik alles voor over

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

wahahahahaah dankjeeee

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ben ik nou de enige die het niet heeeel raar vind dat lovepeet twijfelt aan de predictor test??

Ook ik vind deze predictor wel duidelijk positief hoor, maar iedereen weet toch dat die vroege predictor testen heel vaak een tweede lijntje geven zonder zwangerschap.. zelfs mijn hubbie had een tweede lijntje toen ik negatief testte...
    die was wel neit zo duidelijk als deze hoor;)...Deze is zover ik kan beoordelen wel positief..

anyhoe.. weet niet precies wat Lovepeet heeft geschreven, (ze heeft de teskt weggehaald), maar kennelijk twijfelde zij wel.. kan ik me dus wel iets bij voorstellen al ben ik t nu niet met die twijfel eens..

nou ja..moest t toch ff kwijt..

IEDEREEN.. PRACHTIGE TESTEN IIG.. GA VOORAL ZO DOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRR.. ik wordt er vrolijk van!!!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lynnami ! ik ben benieuwd naar je echo !

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lovepeet je mag gewoon je mening geven hoor ..

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met de predictor vroege test maar door de verhalen van hier komt die er bij mij niet in.

Deel Deze Pagina