WYD, ik zeg gefeliciteerd ! Eindelijk een streep die ik in negatief wel zie. Andere zie ik nooit. Moest wel lachen om het feit dat je 1e of 2e paasdag je ei hebt gehad
hhaha Ja ik belde mijn vriend net ook, ik zei: " ik denk dat je m`n paasei bevrucht hebt " Ook hij ziet de streep (doorgestuurd via mms) en samen doen we morgenvroeg nog een digitale.... xxx
Ja ik wil straks de digitest al doen, maar kan nu al bijna m`n plas niet ophouden (zwanger?), kan ieder uur wel op de plee zitten. ik weet dat het een teken is van zwanger zijn, maar ik moet toch die bevestiging hebben dat er op de test LETTERLIJK ZWANGER staat. Die foto plaats ik dan nog vandaag, als het lukt, anders morgenvroeg. ik ga weer een wasmachine aan zetten en boven stofzuigen, meot wel bezig blijven anders houdt ik het neit vol En jij Nadesy? Jij al een digitale gedaan?
wyd ik zeg zwanger!! gefeliciteerd! en kellox gefeliciteerd!!! en andere positesters gefeliciteerd!!!!
Mijn vriendin heeft een test gedaan en ze weet niet zeker wat ze ervan moet denken. Ik denk zelf dat het een voorgedrukt of indrogertje is (al zegt ze binnen de tijd gekeken te hebben). Ze heeft hier geen acc dus gooi ik ze erop voor dr , wie wil mee turen
Hier iets merkwaardigs: ik had dus dinsdagnamiddag (17u) een 'positieve' ovutest (teststreep was even donker als controlestreep). In de avond ( 23u) was de teststreep lichter. Woensdag heb ik ook getest en was de teststreep ook lichter dan de controlestreep. Gisteravond heb ik weer gestest (om 23u en ik had zelfs een beetje gedronken ervoor) maar die was opeens duidelijk donkerder dan die van woensdag en dinsdagavond. Hij was niet even donker als de controlestreep maar zo groot was het verschil tussen beide niet Is dit normaal?
beertje ik zie wel een lichte streep... Maar weet niet of het een indroger is.. Is ie live roze van kleur?
Spannend WYD! Heb je ondertussen het digi-testje gedaan?? Beertje ik zie wel wat maar ik vind het streepje niet echt roze van kleur...hoeveel dagen voor/na NOD zit ze?
hallo dames, weer wat mooie testen voorbij zien komen, proficiat! @beertje, zie wel een streepje, indroger is dacht ik altijd meer een pennestreepje... misschien morgen nog een testje doen en kijken of hij donkerder is. maarja streep is streep en als het zoals ze zegt binne de 5 minuten is geweest zeg ik: proficiat met de zwangerschap van je vriendin!