Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    herkenbaar ;) maar misschien los je alle onzekerheid wel op met een test en zeg je achteraf he shit had ik maar eerder getest ;)

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey ladies is er al een berichtje van madelein??
    ben nieuwsgierig hahahhahah of zou ze leker aan het strand liggen daar op de antillen!!!

3. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    of andersom: heb ik een negatieve test en denk ik, he shit waarom heb ik getest? haha

maar ik test vanavond en laat dan iets weten ;)

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha weet ik je hebt gelijk maar ik probeer het positieve te belichten haha ;) maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft en je niet laten opjutten door mij of enig ander hier!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden nog even mijn test van mvm
    moet je kijken hoe knal hahahah.
    en nog een foto van mijn echo komt hierna

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

en mijn echo!!!

7. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Voor een kloppend hartje moet je wat verder zijn. Heeft de gyn gezegd dat je van het ergste moest uitgaan dan? Hopelijk met de volgende echo wel een kloppend hartje.

8. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Mooi hoor wel grappig he dat dat gewoon een mooi compleet kindje gaat worden :D

9. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Sorry verkeerd gelezen! Je had voordien een mk gehad. Op naar een kloppend hartje de volgende keer en je testen zien er super uit!

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Mamavand, super vette test! :D

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hi daar ben ik dan eindelijk :D
    Redelijk ontgoogeld... Test was omo wit. Snap er echt niks van. Dus of ik had gisterochtend vroeg een LH piek ( wat ik niet snap want dat schijnt alleen in de loop van de dag te gebeuren voor zover in de bijsluiter staat, en niet om 7.30 's ochtends...) of die hele test van gister spoorde gewoon niet. Het kan volgens mij niet dat de ovu test posi geeft en de zwangerschapstest negatief als je toch pril zwanger bent....
    Al met al niet zwanger dus. Vanmorgen redelijk ingestort en besloten om de komende periode even geen gebruik meer te maken van ovu testen, temp metingen en andere toestanden. We laten het even op zijn beloop.

Bedankt voor jullie support in ieder geval!

12. Alita

Alita Niet meer actief

cyclus in de war?
    Normaal zou je nog eens aan een zwschap denken maar ja dat kan bij jou in principe niet he..

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb in maart 1tje gratis gehad, bij een bestelling boven de €15,-.
    Daar heb ik 5 dagen voor NOD mee getest, hartstikke wit. Ik test op NOD met een dipstick en hij was posi!

14. Alita

Alita Niet meer actief

Ook mee eens...ben ook altijd eerlijk maar soms wordt dat verkeerd opgevat;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!

16. Alita

Alita Niet meer actief

Nou morgenvroeg een zwschapstest doen! Met een ovu ga je weer moeilijk doen dat is onnodig toch?

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ohh madelein wat raar ik dacht echt die test vet posi nou meis succes en hoe het verder zit met die testen weet ik niet sterkte

18. Friefra

Friefra Lid

17 apr 2009
    28
    0
    0
    Dankje voor je antwoord. En welke is nou die van kv? De onderste?

Nog meer mensen met ervaring?

19. Friefra

Friefra Lid

17 apr 2009
    28
    0
    0
    Hmmm, verschillende verhalen dus. Bedankt voor je antwoord.

20. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Madelein, maar met een ovutestje mag je toch niet testen met ochtendurine, want die is te geconcentreerd daarvoor.

Jammer dat de zwangerschapstest negatief was.

Deel Deze Pagina