Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ik ben een beetje verdrietig, ik heb sinds vanmorgen lichtroze afscheiding. ben bang dat het weer niet goed gaat, ik hoop zo dat we dit niet nog een keer hoeven mee te maken.
    Ik hoop echt dat het van me echo is en dat die kleine ukk blijft plakken!!
    maar ohhh wat ben ik bang!!
    Ik heb ook de gyn gebeld die zegt dat het niet an de echo kan komen, ze zouden wel kijken of ik eventueel vridag voor dat ik op vakantie ga nog even een echo mag hebben!!
    Om te kijken o er vershcil is met maandag!!
    Meiden willen jullie voor me duimen!!!!!!!!!??????????????/
    ben zo bang!!!!

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Mamavand wat rot:(.. ik hoop uiteraard voor je dat alles goed mag gaan!!! Hopen op een plakkerd!!!

Het valt mij ook op dat er in eens veel discussies zijn, vind dat heel jammer.
    Heb tussen door wat gelezen van meiden maar weet niet van wie wat, wil sommige heel veel sterkte wensen!!!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ikheid.. heel veel sterkte meis..

Mamavand.. Oh bah.. kan me je zorg best voorstellen.. ik duim voor je meis..

de rest:.. kan eigenlijk alleen maar zeggen... GROW UP!!!!

4. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland

Mooi Troela :), ben benieuwd of je de cb inmiddels hebt gedaan ;).

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ALOHA.. heeft HA al teruggebeld? lijt me niet dat die zomaar een bloedtest laat uitvoeren.. tenzij je in belgie woont..Hier wordt al snel gezegd: afwachten.. en dat lijkt me nu ook geen raar idee.. toch De kans is niet zo heel groot dat je zwanger bent... anders waren de testen inderdaad wel wat duidelijker geweest. Soms zijn streepjes niet zo verklaarbaar.. helaas..

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Jeetje zeg, dat had ik even niet verwacht! Hopelijk komt het allemaal goed en mag je vrijdag nog een echo hebben en heb je een mooie echo!

Wij gaan in ieder geval heel erg hard voor je duimen op een plakbeebje!!!

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

dank je wel voor de lieve woorden mijn man zegt ook we gaan niet treuren we gaan gewoo afwcahten!!
    ik hoop wel adt de gyn een beetje mee werkt en dat ik dus een cho mag vrijdag!!
    meer kan ik niet zeggen op het moment.
    het is heel minimaal ik had een beetje lichtroze slijm in mijn broekje maar met afvegen weer helemaal niets!!
    we zien wel we hopen dat alles goed gaat!! ga nu even lekker douche en even rustig aan doen liefs mamavand

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk elke dag wel even bij dit topic en wat is het toch jammer om de laatste tijd al die discussies te moeten lezen i.p.v. naar testen te turen of het gelijk te zien!

9. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh nee MamavanD :$;), ik hoop op goed nieuws voor je meid ;):)

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje wat een gediscussier hier zeg !!!!!!!!!!!! Moet zeggen dat dat de laatste dagen wel erg is zeg ..

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ikheid , sterkte meid , knuuffff

MamavanD , hopelijk heeft het roze verlies niks te betekenen , ga voor je duimen !!

Knuuff

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Ikheid knuffel, hoop dat je gauw op de roze wolk mag en dat 9 maanden blijft!

MamavanD; he bah zou ook in de rats zitten maar idd zolang het daarbij blijft, en geen krampen en helder bloedverlies zit je denk ik wel goed! Ik duim voor je meid. Onzekere tijd he die 1e weken pfff

13. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik wil testjes zien !!!!!!!!!!!!!!

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Grappig, ik wil sinds een eeuwigheid weer eens kijken of er weer testjes zijn. Ik heb 10 pagina's door moeten spitten om een oude test te zien.

Ik denk dat ik voor meerderen spreek dat als jullie vragen hebben over andere zaken dan jullie testjes er daarvoor andere onderdelen zijn in dit forum, laten we dit topic gebruiken voor de testjes en de felicitaties.

Ik wilde namelijk ff kijken of het vage streepje dat ik denk te zien wel op de goede plek staat, moet ik meer dan 10 pagina's door gaan spitten, nou echt niet. Dus voor vragen onzekerheden of wat dan ook, ga lekker in het zwanger worden forum zitten lullen en laat hier de foto;s en felicitaties alleen staan.

15. Alita

Alita Niet meer actief

Heb je een echo gehad pas?
    Lichtroze verlies hoeft niet erg te zijn meid....zolang je geen krampen krijgt en erg bloedverlies.
    Hoop voor je dat je nog een echo krigt om te kijken of het goedzit

16. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    graag gedaan!!

zoon reactie (die jij dan kreeg ) maakt me gewoon een beetje boos...
    want ik heb in het zelfde gezeten en je word dan net zo goed doorverwezen voor curretage ofzo. en blijkt het daarna toch goed... geniet je nog niet eens van de zwangerschap en ben je heel bang...

en nu ik dan wel echt heb meegemaakt vorige week dat het echt mis is en niet goed afloopt, voelt het precies hetzelfde als toen hoor ;)

Maar ik vind het ook wel altijd leuk om te weten dat er meer wonder babys zijn;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte hoor met je mk:(
    Je echt een wonderbaby heb ik:D

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb gister een echo gehad daar zag je een vruchtzakje met een dooier , meer nog niet!!
    maar meiden ik wil graag iets met jullie delen,

YouTube - ‪moelijk zwanger worden‬‏

zo zie je maar weer hoe wonder het is als je een kindje in je handen mag ontvangen!!!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Helemaal mee eens MAmavanD

20. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb het filmpje nog niet bekeken maar, bij mij was het op de eerste echo ook een leeg vruchtzakje... maar later bij de gyn controle echo of het schoon was bleek een rupsje met kloppend hartje...

gewoon 2 weken langer onderweg geweest.

en ik had toen ook wat bloed verloren rose. en dag er voor geen sex gehad. alles kan en wonderen bestaan zeker ik ken meerdere verhalen.

Deel Deze Pagina