meiden hier geen enkel spoor meer van bloed heb wel besloten vandaag niet te gaan werken even rustig aan!! en nu maar afwcahten wat er vandaag gebeurd! maar ik zag ook weer mooie testen voorbijkomen geweldig hoor!!
Heb je helemaal gelijk in meid! Maar denk echt wel dat het goed zit hoor. Geniet een beetje van je dagje en take care!
Positieve testers, Gefeliciteerd!!! Mamavand, geluk geen bloed meer ik zou ook lekker rustig aan doen Ik heb vanochtend weer een testje gedaan kan het niet laten Mijn temp is trouwens ook nog mooi hoog
ikke die is niet te missen ik zou niet meer testen hoor, ja misschien 1 nog voor moeders voor moeders??
Ikke, mooi!! Krokodieltje en Chy...: geweldig, wat een mooie testen!! Sansky en Lydia, nu nog maar 2 dagen! Ik kan haast niet meer wachten, maar heb er een goed gevoel over!
meiden hier even een vraagje, ik heb vrijdag de 13e een cb gedaan die gaf aan 1-2 ik heb zondag 15 e een test gedaan dik posi ik heb afgelopen vrijdag een cb gedaan die gaf aan 3+ nu wil ik eigenlijks weer een etst doen om te zien of het nog goed zit, maar welke zouden jullie doen die huiseigenmerk of een cb met indactie?