@Krokodieltje, mooie knaltest meid . @ikke ook een supermooie test @Chybou, dat is zeker een felicitatie waard . Zeker met al die MMM toestanden. Op de roze wolk jij . @mamavanD, pfff...gelukkig heeft het niet doorgezet. Mmm...ik zou even niet meer testen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk
ja maar daar heb ik nog niet mee getest en heb ikd us ook geen vergelijkingsmateriaal!!! snap je wa ik bedoel
Owwh sorry meis dat begreep ik niet dan zou ik een test doen die je eerder hebt gedaan,maar ik zou denk ik persoonlijk niet de digi doen
Hello ladies, Ik was vanmorgen, net zoals de andere dagen, weer kei vroeg klaar wakker. Is niks voor mij. omdat ik zekerheid wilde ben ik om 9.00 uur naar de drogist gegaan en heb een CB gehaald. Met mijn 2e plasje, hoopte dat het zou werken kreeg ik resultaat waar ik heeel heeeeel heeeeeeeel blij van wordt. zie hieronder het resultaat. Nu kan ik er niet meer omheen Bekijk bijlage 153729
ik weet nier mijn vriendin zegtdat je hcg op gegeven momet het zelfde blijft dus dat ookal is hij posi datd at nog niets zegt!
Je hcg blijft stijgen , maar een test kan op een gegeven moment niet donkerder !! Ik zou misschien een kv testje doen ook al is dat geen vergelijking en dan niet meer testen , want het maakt je zo onzeker ............
Ik geloof dat in de 13-16week jouw hcg zijn peil heeft bereikt. Maar weet wel dat testen na d 8e week lichtere testen kunnen opleveren omdat er zoveel hcg is of zo.
zoiets heb ik ook weleens gehoord .............. er is ook ergens een lijstje van hoe het hcg verdubbeld tijdens een zs en bij mamavand moet het nu nog heel goed stijgen ..
nou meiden ik ga er gewoon een halen maar welke een cb diigi die gaf afgelopen vrijdag 3+ aan!!! dus zou hij dat nu ooknog aan moeten geven toch. of die eigen merk waar ik al een test van heb liggen die was wel posi en weet dus niet of het nog positevier kan?! graag jullie mening welke test ikmoet doen
Mooie testen dames!!!! Gefeliciteerd allemaal. Mamavd ik zou een cb doen. kv wil wel eens verschillen van donkerheid met het streepje word je weer onzeker enzo. Een cb is dan veel duidelijker. Nou ik stop met testen!!! ik zal nog effe me testen van vandaag laten zien
lieve schat ik krijg geen echo tot over twee weken en ik ga vrijdag op vaknetie ik wil weten waar ik aan toe ben!!!