Ik heb trouwens gehoord dat de donkerte van het streepje niets zegt over het gehalte hcg, zelf de KV testen kunnen van elkaar verschillen
mamavanD, denk dat ik een digi met indicator zou doen,... zeker omdat je die al 2x hebt gedaan.. hoop dat je een mooie 3+ krijgt...
@Mamavand gewoon testen je moet doen waar jij je prettig bij voelt,wij kunnen niet voor jou beslissen dat moet je toch zelf doen succes
@ mamavanD je moet doen waar jij je goed bij voelt maar de cb met indicator is wel een indicatie dus als je plasje niet zo geconcentreerd is kan er natuurlijk wel een andere uitslag komen
hij i ook donkerder als vorige week want daar is de controlevenster donkerder en de teststreep minder en, nu is het precies andersom is de controlestreep minder ennde teststreep donkerder
Kei mooi mamavand, O ja inderdaad een tip, na 6 weken niet meer gaan vergelijken want ze kunnen dan al door het hoge hcg iets minder duidelijk worden. Blijkbaar kunnen ze het dan 'niet meer aan'. Las er meer over op internet. In elk geval een bekend probleem bij de Kruidvat testen. Had ik dus ook deze week Dus ik doe het niet meer nu Dus na een echte knaltest, zoals jij nu gaat ie vaak sowieso niet meer nog knaller worden dus lekker genieten op vakantie meid!
mamavd mooi hoor!!! nu kan je lekker op vakantie vertrouw je lichaam.. Bij de 2de cb werd ik wel doodzenuwachtig toen kwam er ook nog eens dezelfde uitslag als een week daarvoor maar gelukkig zat het toch goed allemaal nog een kv gefilmd YouTube - ‪P1030617.MOV‬‏
Hoi Meiden, Wat vinden jullie hiervan, is mijn ei nu geweest of niet? Van links naar rechts: - Van gistermiddag (eergisteren was hij ook zo donker) - Van gisermiddag - Van gisteravond - De laatste drie van zojuist.