Het is goed om jezelf in bescherming te nemen. Zeker als je er zo lang op hoopt. Over 2 dagen weer testen ?!
Predictor zijn niet goed hoor meis!!Die geven namelijk vals positief aan! Heb ook wel is gelezen dat mannen er mee positief testen. Hoop voor je dat je snel 2 mooie strepen hebt ||.
wow wat een testen vandaag meiden die allemaal posi getest hebben gefeliciteerd. ik ga lekker genietn van me vakantie, ik ha net nog een heel klein beetje maar me zus belde en zei dat ze dat ook altijd heeft gehad. Dus we wachten het af, zolang het niet helderrood is maak ik me geen zorgen meer!!!(probeer ik althans) liefs mamavand
Hahah jaaa je leest het goed, ik heb een testje gedaan En net weer , en deze streep verdwijnt niet. Hartstikke zwangert
Ikdus, leuk hoor meid. Is het nog steeds voor hetzelfde doel Heb je een foto. Want we houden van kijken
Ik ga er voorzichtig in geloven.. Vandaag of morgen in mijn NOD.. Test links is van vandaag, test rechts is van gisteren...... Heb nog maar een CB digital besteld zodat als ik nog niet ongesteld ben dat ik die van het weekend kan doen, want de streepjes zijn nog wel ergggggggg licht...