Krokodieletje, jij kan er echt niet meer omheen, proficiat... ikdus, duidelijke test! Mooi hoor, proficiat!!! Lizzy, inderdaad even wachten.. ik zou niks drinken, maar ja het is wel je bruiloft dus ik kan begrijpen als je inderdaad een glas champagne zou drinken! zou ik denk ik toch stiekem ook doen.. HEEL VEEL PLEZIER, EN GENIET ERVAN...
@Baby90: ik denk dat je Arian bedoelt? Hier is het wishful thinking dat vriendlief De Vraag gaat stellen haha @Krokodieltje; wat een knaltest! gefeliciteerd! @All: bedankt voor het meedenken. Ik wacht (ongeduldig heen en weer wiebelend) af.
Ikdus, en Eonah : gefeliciteerd meiden. Pindakoek: ik heb geen verstand van die testen, maar zie wel een streepje. Meningen zijn verdeeld. Doe ander een kv testje. waarschijnlijk heb je dan meer duidelijkheid. pffff spannend meid.
Vind het een vage test, zie als ik hem in mn handen heb toch een tweede lijntje (wel heel vaag) maar op de foto krijg ik hem er niet op en zie ik niets..jullie wel? Bekijk bijlage 154083
Dames!! Hier even snel vanaf me mobiel, willen jullie please in mijn foto album van vandaag kijken? Was met iemand int ziekenhuis en had onwijze testdrang dus naar de apotheek geglipt! In t echt is die duidelijker en die gewone van de apotheek lijken me niet extra gevoelig?! Gauw naar de kruidvat! Hopelijk willen er een paar tuurdames meekijken!
@Mw21: ik zie hem ook, op de 3e foto trouwens niet.. @Riga: ik zie hem jammer genoeg niet.. (Let wel, dames ik ben nog aan het oefenen )