Sjenny, ik weet het niet.... Ik lijk wat te zien, maar weet het niet zeker.... Hopelijk snel duidelijk!!
ik ben er zelf ook niet van overtuigd hoor maar wie weet... ik dacht vraag jullie deskundige oog voor advies daar is dit forum immers voor....
Geen tuurtesten maar gewoon ff voor de leuk.. Maaarrr zien jullie op t bovenste testje ook t streepje? want die staat er dus wel.. Ben blij dat ik zon tuurder ben en door heb getest.. anders was ik er veel later achter gekomen Bekijk bijlage 154464
ik zie op de eerste wel een streep hoor haha. Ik heb een tip voor gele testen. In de wasmachine doen!!! dan worden ze weer mooi wit kwam er per toeval achter haha
hahaha, druppeltje water werkt ook hoor, jij stopt m dus gelijk in de wasmachina hahaha . hier trouwens een heel licht posi testje (ben aan de nuvaring maar heb t gevoel dat ie niet sterk genoeg is, zie mn tempkaartje) , krijg m alleen met mn nieuwe foon niet goed gefocust, ook niet met t tulpje.. iemand nog tips?
Op je telefoon de instellingen op t grootste formaat zetten en dan de foto van wat verder weg nemen, zodat de foto goed scherp wordt. en dan op je pc even inzoomen vaak zijn ze dan al beter als van dichtbij en onscherp..
Ik ziet m hoor! wel heel licht.. morgenochtend nog s testen durf bijna te wedden dat er dan een donkerder streepje staat! En dat ondanks de nuvaring dus?!
Je foto is een beetje blauw Thriska... Denk wat te zien maar ik weet het niet zeker. Morgen nieuwe test?