Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ inkerbell, gefeliciteerd met je zwangerschap :D die test kun je niet omheen.

@ marije, prachtige echo wat een wonder, ik krijg er vlindertjes van in m'n buik :D .

@ sjenny, volgens mij heb je er teveel urine op gedaan? kv (is toch kvtest?) hoeft echt niet meer dan 4 druppels urine op..

@ pampillo, zo'n 1e streep had ik op een sensitest :D geeft echt hoop. Al had ik vandaag met kv test alweer een donkerdere streep, mar het is mooi om jou rijtje zo te zien, gefeliciteerd!

@ thriska, ik zie je streepje! Gefeliciteerd!

@ frenzy, toch echt 2 strepen. HCG verdubbelt om de dag dus hoop houden hoor.

@ soepkip, daat ligt €25,- aan testen hahaha. Maar het is het wel waard als je zo je mooie rijtje ziet! Super! Gefeliciteerd.

@ lizzy14, ik zie een wazig streepje. Zou 2 dagen wachten met weer testen voor meer duidelijkheid, heb het zelf zo vroeg getest en word er meer onzeker van.. Beter een dag wachten met testen en een duidelijkere streep denk ik dan.

@ pindakoek, gelijk heb je dat je morgen pas weer gaat testen. Dan heb je meer duidelijkheid want zoals we weten verdubbelt hcg ook om te dag. Ik hoop het voor je dat je morgen een duidelijkere 2e streep mag zien.

@ chybou, :( knuff .. Had je ook hormonen gebruikt wat een vroegetest kan beinvloeden eigenlijk? ..

2. wish23

wish23 Lid

17 mei 2011
    60
    0
    0
    dierenverzorgster
    drenthe
    hier nog iemand die druk aant testen is geslagen! hihi, tot nu toe voor zover ik zie omo witte testen:( heb in december een miskraam gehad, en sinds toen is mn cyclus van slag, 62,26,35 en ?? zit nu op dag 29, nog even spannend dus! ik zie hier hele mooie testen!! leuk om te zien:D

3. Alita

Alita Niet meer actief

denk ook dat het niet goed gaat:(

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    @ alle positieve testers Gefeliciteerd !! :)

@ Lizzy, ik zie hem ook...wat goed !!

@ Chybou...sterkte !

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Chybou heel veel sterkte lieve meid! :(:(

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Chybou: wat ontzettend meis...heel veel sterkte!!

@Nogevengeduld: we zijn er nog lang niet, maar hopelijk is dit echt het begin van iets heel moois..

7. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Nee natuurlijk niet, dat snap ik wel. Maar er is iets te zien op de test...nu maar afwachten !

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Pompeloesje,

Wat voor zwangerschapstest is dat eigenlijk?...

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: mooi rijtje!! :D maar wow.. staat even 25 euro aan kv testen op je foto.. hihihi verslaafd????? ;)

@Lizzy: Ik zie zeker wat hoor.. spannend! ben benieuwd hoe t er op je NOD uitziet maar ik duim voor je! ;)

@Pindakoek: als ik mn laptop een beetje kantel zie ik wel een streepje.. maar vind m niet echt roze ofzo.. dus durf er niks van te maken eigenlijk.. ben benieuwd naar je testje van morgen! ;)

@Riga: Ik zie wel wat maar ken die testen niet.. die hebben geen "indroog" of "valse" lijntjes??? Spannenndddd :D

@Sjenny: wat balen zeg!!! :(

@Chybou: Sterkte meis! wat naar! :(.. was je begonnen met testen voor je NOD? of erop?.. lijkt me verschrikkelijk ze lichter te zien worden! *knuf*

@BabyD: nou ben benieuwd of jouw testen ook donkerder worden dan!!! ik duim hoor! ;)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Chybou owh meis wat is dat *********** ik hoop toch op een klein wondertje voor je! dikke knuff

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou meiden kom maar op met jullie posi testen :D

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay !

Hij staat weer in mijn album echt irritant dat ik hem niet via me telefoon in een bericht kan zetten!

Maarja veranderd t feit niet dat mijn hcg denk elke dag verdubbelt ipv elke 2à 3 dagen haha! Wat een wonder! Nu begint het besef echt eem beetje te komen!!

Kijk er even naar en fijne zondag :)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mw21 die word idd steeds donkerder :D mooi hoor gefeliciteerd

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    morgen nog een keertje testen en dan morgenavond toch maar manlief vertellen.. ben alleen een beetje bang voor zn reactie.. vertelde gister dat ik nog niet ongi ben en toen begon ie over dat ie echt niet og een kind wilde :( .. nou dan gaat ie maar weg bij me, maar ik ga dit wondertje toch echt niet weg laten halen, dat zou ik hem en mezelf nooit vergeven.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @trishka nou die is super duidelijk,toch gefeliciteerd meis,je man trekt wel bij,was hier ook zo mijn man was ff in shock omdat hij geen derde wilde nog inverband dat hij psy niet goed in zijn vel zit,maar hij accepteerd het natuurlijk wel,kindje heeft hier natuurlijk niet om gevraagt zo denk ik maar :D

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    En een wonder is het!! Hij trekt echt wel bij! Want dat is anders denk echt niet te vergeven

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja echt hè? Hihi dankje!

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw. Mooie testen hoor, gefeliciteerd!

trishka. Ik denk ook dat je man idd wel bijtrekt.. maar toch dat soort uitspraken zijn nooit leuk.. Testje is duidelijk trouwens!

Nog meer meiden die gaan testen zo op de vroege zondag ochtend?!

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Mw; dAt ziet er heel goed uit! :D

Thrishka; pff das idd even niet leuk zo'n reactie. Maar ik denk ook wel dat hij bij zal trekken. Als je het zo brengt dat het blijkbaar zo heeft moeten zijn; door anticonceptie heen etc... En gezien je voorgeschiedenis lijkt het me sowieso logisch dat er geen haar aan je hoofd is dat er aan zou denken om het niet te laten komen. Komt vast goed meid! In elk geval toch gefeliciteerd! :D

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw Trishka die is echt een stuk duidelijker!!
    Maar idd wat erg van de reactie van je man zeg:(
    Pfff hopelijk draait hij bij als hij dit nieuws hoort.

Deel Deze Pagina