Zijn er verder helemaaaaaaal geen testers? Is er hier iemand die even naar mijn kaartje wilt spieken? Ik dacht gister ongesteld te worden, had wat lichtroze met paar drupjes wat donkerbruin achtig? 2de keer ook wat donkerbruin achtig.. heel weinig. Vanacht niks in gedaan en heb nu ook helemaal niks meer? Had gister wel even wat krampen daarvoor, maar nu helemaal niks meer... Ik voel me ook totaal niet ongesteld, en zo begint het anders nooit
Heb je geen pregnyl gebruikt ?? EDIT: nvm, lees net dat je niet zulke hormonen hebt gebruikt. Wat kut dan ! Pff sterkte
@baby90: ik kan je niet helpen met positieve berichten meis.. mijn menstr begint namelijk wel altijd zo. Vaak zit er 1 a 2 dagen tussen. Ik hoop voor jou echt dat het wegblijft!! @Babyd: wat een prachtige test zeg!! @All: hier een ontzettend negatieve test met zowel de matcare dipstick en de matcare ultra. De test van zaterdag van een kv 2 voor 5. Maar als er echt iets gaande was, had dat vandaag op de matcare toch ook wel zichtbaar moeten zijn? Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik donderdag ong word. Morgen op vakantie, dat geeft wat afleiding.. Alle testers heel veel succes en ik hoop op heel veel roze!!
BabyD: mooi!!! Lizzy, wat jammer zeg... Maar goed, het kan nog steeds!! Riga, sorry, ik zie inderdaad niets....
@BabyD, mooi hoor . Zo wil ik ze over 2 wk ook . @Riga, ben niet zo'n goede tuurder. Maar ik geloof niet dat ik iets zie. Je NOD is al geweest, dan zou je nu toch wel iets moeten zien .
Ja ik zie wel wat maar dat zit vast achter mn oren. Na 1,5 jaar elke maand een negatieve test ga je gewoon dingen zien die er niet zijn.