Proudmamof2, gefeliciteerd! Hopelijk wordt jullie bij deze zwangerschap alle ellende bespaard! Dikke knuffel!!!
@riga01, baby90, Thanks ladies!! @marije1980 Dank je wel! Dat hopen wij ook.. we staan nu goed onder controle, en moeten elke week naar het ziekenhuis ook puur voor mijn gemoedsrust, en dat alles bij mij een beetje rustig blijft, en ik niet teveel stress, ook niet goed voor de kleine. Liefs xxx
@mw21. Ik probeer te genieten.. maar makkelijk gaat het niet.. ik ben niet eerder gerustgesteld.. tot we de 1e echo hebben gehad.. maar goed..ik weet dat na die tijd de angst er ook wel weer in slaat. xxx
Schaam schaam ik heb er weer 1 gedaan.... Tja excuus is dat ik jarig ben en had wel weer een kado'tje verdiend staat weer in mijn album!!
hahaha dat zal moeilijk worden of niet? Vorig jaar kwam ik er 1 dag voor mijn vriend zijn verjaardag erachter Wij hebben het mijn ouders en schoonmoeder en dr vriend die volgende avond op de dag vanmijn vriend zijn verjaardag verteld xxx
Haha nee mond houden lukt wel! Geen drank valt op dus gisteravond met vrienden ookal me bierflesje gevult met water