Is ie niet mooi? Vond de eerste foto's toch wat onduidelijker, even de camera erbij gepakt en de laptop zodat ik ze gewoon hier kan posten Heb er ook nog een van een posi ovu test! Grappig.
De onderste (14 en 15) zijn van mijn ovulatie, de bovenste ovutest van vanochtend. Daarboven natuurlijk de zwangerschapstest van vanochtend!
MOeilijk hoor ,vrienden van ons waren ook onverwacht zwanger maar hun wisten beide niet of ze dit nog wel wilde .(4e kindje) Totdat ze samen naar de 1e echo gingen en een kloppend hartje zagen.
@Trishka jeetje....ja dat hij schrikt snap ik wel maar laten weghalen!! Dat terwijl jullie pas een kindje zijn verloren? Heftige uitspraak hoor...maar even tussendoor...werkt een nuvaring gelijk dan net na het plaatsen?
@ Trishka.. Jeetje wat heftig meid! Maar, idd als je man na 1 sigaretje al zo bij trekt, wie weet wat de tijd kan doen. Jullie komen er vast samen wel aan uit!
@cindy: nuvaring werkt net als de pil. Inbrengen op de eerste dag van je menstruatie en dan is hij meteen veilig. Zelf jaren met plezier gebruikt
Hallo allemaal.. Ik lees hier al een tijdje mee en wil graag een abbo ! Over paar daagjes mag ik ook testen. Jeetje Pam pillo wat een onwijze grote verassing ! Ben je al een beetje van de schrik bekomen? Voor alle anderen wens ik jullie veel succes en dat de beebs maar allemaal mogen blijven plakken.
@Tiepmiep: Jaaaa ondertussen zijn we helemaal van de schrik bekomen en vinden we het gewoon superleuk! Enige waar we/ik "bang" voor zijn is hoe ik het ga redden straks met mn lijf.. maar dat komt vast helemaal goed.. En vind het gewoon superduperleuk om zwanger te zijn! ben dol op lopen met een toeter en de echo's af te gaan en spulletjes te kopen natuurlijk.. dus dat wordt gewoon een hele leuke tijd! En we hebben echt het gevoel van dit MOEST gewoon zo wezen.. hoe groot is die kans?!
hi dames, ik heb op 19 mei mijn eerste IUI gehad en kan op 2 juni een bloedtest doen. Nu kon ik niet wachten en heb een test gedaan, maar je moet er echt met je neus in kijken voordat je wat kan zien... Er is namelijk wel een heleeeeeee lichte streep. Hebben jullie hier ervaring mee?
bhdrcm; welke test heb je gebruikt? Kun je er een foto van maken? Anders over 2 dagen nog eens testen! succes...