Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik wil geen discussie opvoeren! Maar ik ben het wel met je eens! Wij hebben ruim 2 half jaar over de jongste gedaan maar heb nooit getest voor mijn nod! Idd zoals Ikdus al zegt,als je wel een licht streepje had en je word toch ongi dan ben je toch veel verdrietiger althans dat lijkt mij!en tja ik vind wel iedereen moet doen waar die zIch zelf prettig bij voet,

2. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Dag 43! Maar nog geen teken van ongesteld worden :( Ik heb nog nooit een cyclus langer dat 43 gehad. (1x 51 maar dat is echt 1,5 jaar geleden)

3. Alita

Alita Niet meer actief

uh ja:D

even afwachten meid

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoezo fout gegaan.. je hebt nog geen posi test gehad ?

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lady, succes ;) !

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ook voor Ikdus:
    Natuurlijk is het geen goed idee om voor je NOD te testen, dat snap ik ook nog wel! Misschien is het voor jullie makkelijker zeggen omdat jullie al kinderen hebben...ik sta met de kinderwens op en ik ga er weer mee naar bed. Op mijn werk heb ik ook met kinderen en jongeren te maken dus dan is het extra moeilijk om er niet aan te denken. En eerlijk gezegd geloof ik er geen fluit van dat jullie niet voor NOD stiekem getest hebben :D

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gefeliciteerd !

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pindakoek ik heb ook voor NOD getest hoor..
    als ie dan naarmate maa rdonkerder word ist goed ;) !..

maar goed , wil je niet de hoop de grond in boren maar jij hebt gewoon nog geen posi test gehad dus is er ook niks misgegaan..

9. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chicken Haha zo dat is nog eens wat!! En je dacht toch zwanger te kunnen zijn, toch getest wat een verrassing dan. Van harte gefeliciteerd!

@ voor NOD testen. Bij m'n eerste heb ik gewacht en toen een knaltest met 4w 1d. Nu gewoon ongeduld ja want had zo'n gevoel dat het raak is.. M'n man had gependeld voor me, zwanger. En mijn ouders waren misselijk en dat was ook zo na de eisprong van de zwangerschap van m'n dochter! Dus echt ongeduld maar het voelde zo goed. Net alsof alles de geschiedenis zich herhaalde :p .

En of het voor nod mis zou gaan.. Voor mij is het juist goed als ik het weet, want er heeft wel iets gezeten maar als het niet blijft dan is er vast iets niet goed.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    #3090 marjon 2, 1 jun 2011
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
    Bij mijn eerste 2 heb ik ook niet voor nod getest , pas toen het de derde keer misging en toen daarna nog 2x misging , ben ik een test-a- holoic geworden ..........

en niet te vergeten dat je het hier ook alke keer ziet en leest !!

24/7 ermee bezig en probeer het dan maar eens niet te doen , vooral als je voordeelpakketten met zs-testjes in huis hebt ..

11. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @Chicken, gefeliciteerd, een prachtige test meid :D !

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha zitten ook paar foto's van dezelfde test tussen hoor :p

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Morgen nog een CB digitql en dan stop ik ermee :p

14. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi dames,

De laaste foto van testen die ik gister avond heb gedaan!

Wat een mooie testen weer! Krokodil heb ook zo eentje als die van jouw, waar de teststreep donkerder is.

Testen voor je nod is inderdaad niet echt ghandig, maar ook ik heb het in de jaren gedaan. Toch zou ik proberen, heb ik deze ronde zelf ook gedaan, om op je nod te testen of nog beter er na. Het verandert de situatie niet, maar het maakt het allemaal wel iets minder onzeker.

15. ecl

ecl Niet meer actief

Dit is nog een foto van alleen de kruidvat test

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    wooowwww, ik denk dat je daar echt niet pas 7dpo was hoor, volgens mij ga jij flink vooruit gezet worden!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ja of niet, vind het opzich wel prima zo hoor :p

Maar moet pas eind juni voor het eerst naar de vk en dan krijg ik niet eens een echo. Wachten duurt zo lang allemaal. Ik wil ook met 6/7 weken een echo :)

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Nou ik heb nog geen kinderen hoor :D

Toen ik met mijn exvriend een jaar lang bezig was geweest deed ik aan tempen. en 2/3 dagen voor NOD zakte hij al langzaam dus hoefde ik niet te testen :p.

En dit keer was ik in april gestopt met de pil, mn ontrekkingsbloeding gehad 13 april 7/8 mei mn ei en 24 mei uit eindelijk maar eens getest.

19. ecl

ecl Niet meer actief

Triska denk het niet! Ik spuit menopur en heb vlak voor een echo plots een eisprong gehad, die ook duidelijk aan mijn progesteronwaardes te zien was. Dus ik ben echt 5 weken en 2 dagen. Misschien een dag meer of minder.
    Wel super testen he;):D

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

woow die is echt duidelijk dan ja !
    Misschien een drieling of 5 :p

Deel Deze Pagina