Ik wil geen discussie opvoeren! Maar ik ben het wel met je eens! Wij hebben ruim 2 half jaar over de jongste gedaan maar heb nooit getest voor mijn nod! Idd zoals Ikdus al zegt,als je wel een licht streepje had en je word toch ongi dan ben je toch veel verdrietiger althans dat lijkt mij!en tja ik vind wel iedereen moet doen waar die zIch zelf prettig bij voet,
Dag 43! Maar nog geen teken van ongesteld worden Ik heb nog nooit een cyclus langer dat 43 gehad. (1x 51 maar dat is echt 1,5 jaar geleden)
Ook voor Ikdus: Natuurlijk is het geen goed idee om voor je NOD te testen, dat snap ik ook nog wel! Misschien is het voor jullie makkelijker zeggen omdat jullie al kinderen hebben...ik sta met de kinderwens op en ik ga er weer mee naar bed. Op mijn werk heb ik ook met kinderen en jongeren te maken dus dan is het extra moeilijk om er niet aan te denken. En eerlijk gezegd geloof ik er geen fluit van dat jullie niet voor NOD stiekem getest hebben
pindakoek ik heb ook voor NOD getest hoor.. als ie dan naarmate maa rdonkerder word ist goed !.. maar goed , wil je niet de hoop de grond in boren maar jij hebt gewoon nog geen posi test gehad dus is er ook niks misgegaan..
@ Chicken Haha zo dat is nog eens wat!! En je dacht toch zwanger te kunnen zijn, toch getest wat een verrassing dan. Van harte gefeliciteerd! @ voor NOD testen. Bij m'n eerste heb ik gewacht en toen een knaltest met 4w 1d. Nu gewoon ongeduld ja want had zo'n gevoel dat het raak is.. M'n man had gependeld voor me, zwanger. En mijn ouders waren misselijk en dat was ook zo na de eisprong van de zwangerschap van m'n dochter! Dus echt ongeduld maar het voelde zo goed. Net alsof alles de geschiedenis zich herhaalde . En of het voor nod mis zou gaan.. Voor mij is het juist goed als ik het weet, want er heeft wel iets gezeten maar als het niet blijft dan is er vast iets niet goed.
Bij mijn eerste 2 heb ik ook niet voor nod getest , pas toen het de derde keer misging en toen daarna nog 2x misging , ben ik een test-a- holoic geworden .......... en niet te vergeten dat je het hier ook alke keer ziet en leest !! 24/7 ermee bezig en probeer het dan maar eens niet te doen , vooral als je voordeelpakketten met zs-testjes in huis hebt ..
Hoi dames, De laaste foto van testen die ik gister avond heb gedaan! Wat een mooie testen weer! Krokodil heb ook zo eentje als die van jouw, waar de teststreep donkerder is. Testen voor je nod is inderdaad niet echt ghandig, maar ook ik heb het in de jaren gedaan. Toch zou ik proberen, heb ik deze ronde zelf ook gedaan, om op je nod te testen of nog beter er na. Het verandert de situatie niet, maar het maakt het allemaal wel iets minder onzeker.
wooowwww, ik denk dat je daar echt niet pas 7dpo was hoor, volgens mij ga jij flink vooruit gezet worden!
Ja of niet, vind het opzich wel prima zo hoor Maar moet pas eind juni voor het eerst naar de vk en dan krijg ik niet eens een echo. Wachten duurt zo lang allemaal. Ik wil ook met 6/7 weken een echo
Nou ik heb nog geen kinderen hoor Toen ik met mijn exvriend een jaar lang bezig was geweest deed ik aan tempen. en 2/3 dagen voor NOD zakte hij al langzaam dus hoefde ik niet te testen . En dit keer was ik in april gestopt met de pil, mn ontrekkingsbloeding gehad 13 april 7/8 mei mn ei en 24 mei uit eindelijk maar eens getest.
Triska denk het niet! Ik spuit menopur en heb vlak voor een echo plots een eisprong gehad, die ook duidelijk aan mijn progesteronwaardes te zien was. Dus ik ben echt 5 weken en 2 dagen. Misschien een dag meer of minder. Wel super testen he