Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wat een rust hier!

Mooie testen ecl!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @voor nod testen: in alle jrn voor megan durfde ik nog niet eens te testen als ik overtijd was, laat staan daarvoor. Toen ik in het ziekenhuis vertelde dat ik in al die jaren miss 6 keer een test had gedaan waren ze stom verbaast!
    Bij mijn zwangerschap van megan heb ik 2testen gedaan. De eerst 1 dag voor dat ik naar het ziekenhuis moest om een bloed test te doen. Ik wilde niet daar aan komen en dan ongi zijn......en een week later om dat ik toen wilde weten of de test donkerder werd.
    Totaal kosten: 5euro.
    Toen we voor een tweede gingen vond ik dat ik wat in te halen had :) ik ben helemaal los gegaan en ik vond het heerlijk :D
    Ook helaas een vmk gehad wat ik niet had geweten als ik op 10dpo geen test had gedaan......maar dat bevestigde wel weer dat bij mij iets met de innestelling niet goed gaat boven opeen slecht werkende eierstok en maar 1eilijder. Het gaf mij een stukje rust, ook verdriet omdat het bevestigde dat spontaan zwanger worden/blijven bij ons geen mogelijkheid is.
    Maar nog maals ik vond het heerlijk om heeeeeel veel testen te mogen doen, vooral toen ze positeif bleven ;)

3. gimena

gimena Niet meer actief

helemaal met je eens meis. ze heeft ook geen posi test gehad

4. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik heb hier weer mooie testen gezien vandaag :) GEFELICITEERD meiden :)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even reageren op iedereen die reageert op pindakoek...

Misschien moet ik me er niet mee bemoeien maar ik weet nog heel goed dat we voor de eerste aan t proberen waren ik streepjes op mn netvlies had..

Ik las in elk topic met testjes mee en riep met iedereen bij de vaagste lijntjes enthousiast dat ik wat zag en dat een streep een streep is..

Ik heb zelf dus ook wel s (misschien te vroeg?) getest en staan springen bij een superlicht tuurstreepje!!

Tuurlijk ben je dan door t dolle heen en denk je dat t (eindelijk?) gelukt is! Soms is je NOD niet wanneer je dacht en soms denk je gewoon al je kindje ongeveer te voelen schoppen voor je 4 weken zwanger bent.. ;) een kindje willen doet nou eenmaal wat met ons vrouwen :D

Dus Pindakoek, balen dat je morgen pas kan testen en dat zou ik lekker doen! veel ongi-achtige klachten horen ook bij een zwangerschap dus wie weet is t wel gewoon lekker raak! :) Ik ben benieuwd naar je volgende testje!
    En als je ongi toch komt of je testje negatief is zou ik voor jezelf gewoon eraan vasthouden dat de bevruchting niet gelukt was en er dus geen zwangerschap was.. en wie weet volgende ronde beter!

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Meiden met een positieve test GEFELICITEERD :D

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

****Zwaait, laat even neusje zien om te melden dat hier nog alles goed gaat op sommige ongemakken na!!****

Enn??? Mag ik je feliciteren lieverd???:D:D:D

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Goed morgen lieve dames! Nou mijn digi gedaan staat in mijn album..! En dat was voorlopig de laatste...hihi

ben zo blij met dit forum!!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ecl: mooie test hoor! maar bedoel je niet dat je dan 7 dagen na je nod bent? 7 dpo betekent volgens mij 7 dagen na je ovulatie... en dan zou je dus 3 weken zwanger zijn...

@voor nod testen: ik heb bij alledrie mijn zwangerschappen de avond voor nod getest, kon gewoon niet meer wachten, maar 'had ook een sterk gevoel' ook dat het raak was. afgelopen 2 maanden heb ik niet getest omdat ik het gevoel had dat het niet raak zou zijn en kon ik dus ook goed wachten tot na mn nod, waarop ik dus gewoon ongie werd. maar goed, ik heb gemakkelijk praten, wij hebben het geluk niet lang op onze wondertjes te hebben moeten wachten, dan is het vast nog gemakkelijker te wachten tot nod... iedereen moet vooral doen wat goed voelt, denk ik dan...

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Waar blijven die mooie testen dames???! Op deze mooie dag!

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Heb vanmorgen ook voor de laatste keer getest, een van de Etos en een digitale CB. Duidelijker kan niet! Vanmiddag komt man weer thuis van zakenreis, kan hij het zelf ook nog zien!

Bekijk bijlage 155733

12. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
  13. Alita

Alita Niet meer actief

mooie testen!!

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

En wij met jou :D mooi hoor en nu lekker gaan genieten ;)

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
  16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Zo Sjansie gaat straks fietsen :D dus ik lees het vanavond wel of er nog mooie testen bij zijn gekomen..fijne dag allemaal :p

17. gimena

gimena Niet meer actief

Mooi testen meis :)
    nogmaals van harte.

18. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @ECL, zo'n supertest heb ik nog nooit gezien met 7dpo :$:D. Ik dacht ook meteen dat wordt vooruit zetten ;). Komt het niet door het spuiten van de hormonen dat ie zo mega donker is :( ? Gefeliciteerd meid !

@Mw 21, oh haha meer foto's van dezelfde testen ;):p. Eén ding, die digitale staat je goed hoor :D.

@TJ82, mooi hoor, gefeliciteerd :D. Ben benieuwd hoe je man reageert.

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nou meiden, na jaren dit topic te hebben gevolgd en geduimd te hebben of ik ooit zelf hier nog een fotootje zou mogen spammen is die tijd nu eindelijk aangebroken! Het is allemaal nog heel pril, en 16 juni hebben we onze eerste echo om uit te sluiten of onze emmie zich buiten de baarmoeder zou hebben ingenesteld of lekker warm in mijn baarmoeder zit. Maar wilde jullie deze test toch niet onthouden :D

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @MissQ: GEFELICITEEEEEERD!!!! EN wat een mooie test! die is toch wel nog net ff mooier door je onderschrift zeg..

Ik duim dat jullie emmy gewoon zit waar het hoort en lekker nog zon 35 weekjes bij je blijft groeien en groeien!!! :)

Deel Deze Pagina