Ik heb geen idee. Ik wist niet eens dat de trekpleister en de 2v5 hetzelfde waren. Volgens mij was het gewoon een plas test en geen cassette maar zeker ben ik er ook niet van omdat ik alleen de 2v5 posi hebt gezien. Trekpleister heeft er dus meer blijkbaar, dan denk ik neit dat het de 2v5 was maar een plastest
dames ik moet nog 8 dagen voormijn nod maar kan ik nu al testen met kv test 2 voor 5 euro ze blijken gevoelig te zijn toch????Ik kan zo niet wachten.........
nee 8 dagen is echt veeste vroeg waarschijnlijk is het eitje nog niet eens ingenestelt. Hij is toch nega als je hem nu doet dus ik zou de test bewaren
@Miron, zoals ik gister al zei: gefeliciteerd meis . Ook een mk in maart ? Ik hoop dit keer op een plakbeeb voor je . @Ja hoor Nattasja, ik zie een streep, gefeliciteerd .
Miron duidelijk een streep en die zag ik gisteren ook al!!! Gefeliciteerd. Nattasja ook gefeliciteerd meid!!!
jaa ik moet het gewoon afwachten las net ook ergens dat iemand er voor de nod mee teste en gaf lichtpositief paar dagen later werd ze alsnog ongie dus jaaah inspanning blijven maar...............
@Ilona PS Ja helaas een miskraam gehad in maart. was wel heftig met de ambulance naar het ziekenhuis toe en een nachtje ter observatie omdat ik zo duizelig was vanwege het bloedverlies. En in december is het ook al een keer mis gegaan. Maar beide zwangerschappen verliepen vanaf het begin al raar. In november teste ik 10 dagen voor ik ongesteld moest worden positief. En die zwangerschapstest deed ik omdat ik 4 dagen achter elkaar een positieve ovu test had.
Hey meid, dat is idd te vroeg. De allervroegste testen kunnen max!!! 6 dagen voor nod. Zoals de Matcare ultra. Maar dan moet je er idd rekening mee houden dat er nog van alles kan gebeuren voor je NOD. Succes met wachten meid
Alle nieuwe zwangeren weer gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Allemaal nog bedankt voor de reacties van gisteren. Temp was vanmorgen gestegen dus inderdaad gisteren mijn ei, en die foto was mijn piek! Blijkbaar piek ik gewoon niet met een knaller mijn cyclus is een stuk korter daardoor deze keer dus ik ben dolblij! Hoop dat ik hier over 2 weken weer een fotootje kan plaatsen
Help! Dit is mijn eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik! Hier zijn de testjes vanaf cyclusdag 9 tot vandaag (17)! Waarom kleurt nu het testjes weer donker? Ik heb mijn ei gevoeld op dag 14!
Ik zie een 2e streep GEFELICITEERD!! Jaaaaaaaaaa.. die is duidelijk GEFELICITEERD!! Ik zou nog even wachten tot 4 dagen voor je nod (HCG aanmaak begint pas vanaf je innestelling)
Hier nog even een duidelijke bevestiging, ik ben echt zwanger! Kon mn nieuwsgierigheid niet bedwingen, wilde toch weten of streepje duidelijker werd. En ja hoor, zo'n duidelijk streepje heb ik nog niet gehad, ook niet bij m'n vorige zwangerschap! Hopelijk blijf ik een beetje gerustgesteld nu... Bekijk bijlage 156248