yes!!!!!!!!! die is er echt wel! nou dan doe je morgenochtend eentje met eerste plas ik duim voor een plakkerd lieverd!
Vanmorgen 4 dagen voor mn NOD getest en zichtbaar een streepje, alleen krijg m niet goed op foto... Ik ben zoooo blij alleen vind het wel een beetje eng hoor omdat het 4 dagen nog voor nod is maar goed hier mijn foto Bekijk bijlage 156374
Misschien een stomme vraag.. maar is er echt NIETS te zien? heb je echt getuurd?? En dan zou ik even de huisarts bellen en vragen of je bloed mag laten prikken en dan even uitleggen. want dit is echt raar.. of t moet heel laag zijn nog of t moet wel extreem schommelen (de waardes van de hcg schommelen altijd iets op verschillende momenten van de dag) Dit is echt niet leuk natuurlijk! en blijven de testen waarop je niets ziet ook wit, ook na langere tijd?
@pippie: Ik zie m hoor! duidelijk! En voor een betere foto even andersom gaan staan! zie dat je nu de test voor t raam houdt als ik t goed heb? even andersom (met je rug naar t raam) en dan de test niet recht voor je houden maar een beetje naar links of rechts.. als t goed is reflecteerd ie dan t meeste licht richting je camera en wordt dus de foto een stuk lichter en duideliker
Kylie, ik had sochtends ook lichtere urine, en teste dus smiddags duidelijker. Misschien vanmiddag nog eens proberen, en anders morgenmiddag
wat vreemmd , misschien vanmiddag nog een keer doen ..Bij mij ging het s middags ook beter m, kwam bij mij omdat ik er s nachts wel een keer of 5 uit moet om te plassen .. knnuuffff
vreemd hoor.....heb je veel gedronken gister of ben je vannacht vaker naar het toilet geweest? Er zijn meerdere vrouwen die s`middags positiever testen dan s`morgens
Meiden, ik moet maandag/dinsdag ongesteld worden. Gisteren had ik deze: Bekijk bijlage 156383 (Etos standaard, eigen merk) 's middags had ik een positieve digitale met weekindicator (1-2) Ik kan het niet geloven!