Bedankt! Ik heb nu geen testen meer.. Ga morgenmiddag nieuwe halen..en sowieso morgenmiddag weer testen en dinsdag ochtend ook.. Wordt er gek van!
Kim11, vorige week zondag had ik ook zo'n test, 2 dagen later ongesteld! Sorry wil je niet ontmoedigen, maar hou er nog wel rekening mee dat je ook nog wel ongesteld kan worden...
hallo dames, ik heb vandaag een test gedaan 4 dagen voor nod(weet ook niet waarom ) kunnen jullie even meekijken of jullie ook wat zien?
de testen van z&k geven lichtere lijntjes als de kv toch en de matcare dan zijn die dan ook lichter als de kv?
dank jullie voor het meekijken,zoals vaker gezegd wordt in het echt is hij duidelijker hahaha nu nog even een paar daagjes wachten en dan test ik nog eens ik ben helemaal niet van het testen voor nod,maar ik had nog 1tje liggen en in een gekke bui getest hahaha
Hoi meiden, @ Kylie jeetje wat raar, kan me voorstellen dat je er behoorlijk pissig van wordt.... Een tijdje geleden was er iemand, ik weet niet meer wie, die had ook dan weer en posi test, dan weer niet.... en uiteindelijk gewoon posi, maar daar gingen dus eerst wisselende testen aan vooraf... De posi test die je hier plaatste zag er toch niet als een heel vaag lijntje uit....! Ik duim voor je! @ Cindybaby, ik zie een lijntje hoor, gefeli! Wedden dat jij niet pas over een paar daagjes weer gaat testen @ Kim, op mijn mobiel zie ik wel een heeel licht streepje, hier wat minder goed, maar wel iets....spannend!
Cindy, ik zie een lijntje hoor! Gefeliciteerd!! Sas26, thx Ik ga morgen een kruidvat test halen, proberen niet te gaan plassen tot een uur of 12... winkel gaat pas om 11 uur open,.. Vraagje over het algemeen: Zijn de zwanger&kids extra gevoelige testen echt extra gevoelig? Zijn er meer dames die dit soort vage lijntjes hadden? Ik heb nog een foto gemaakt net, het is zoo moeilijk om het op een foto te krijgen! Ik zie hem hier wel, lichtroze, en heel vaag, maar ik hoef niet te turen.. (Hij is niet meer nat hoor, er zat wat water op, omdat ik hem doorgespoeld had.. hij was zooo geel geworden. --> TIP! Als je test geel is, doop hem dan even in het water zoals je dat normaal met de urine zou doen, dan loopt de urine weg, maar de strepen blijven staan..)
Kim11 ik zie een streepje! Cindybaby ik zie bij jou ook een streepje!!! POsitieve testers van harte!!!
Ik zie het lijntje ja. De zwanger en kids testen heb ik zelf niet zulke goede ervaringen mee.... lijntjes binnen de tijd die vals posi waren en zo.... ik duim voor je dat je morgen een goede kv 2v5 hebt! En ik geloof dat ik wel eens heb gelezen dat je je ochtendurine ook in de koelkast kunt zetten als je niet meteen kunt testen.... als je het zo lang ophoudt krijg je nog n blaasontsteking.... Succes!
Nou het lukt opzich wel hoor, maar zal wel heel blij zijn als ik het er dan uit kan gooien Maar ik ben wel blij dat jullie ook streepjeS zien