He MariaC, leuk je hier ook te treffen. We 'kennen' elkaar tenslotte al Mooie test hoor. Na mijn positieve testen van de vorige poging (die ik ook hier op dit topic heb geplaatst) kan ik het niet laten om nog mee te lezen met de andere meiden. Hij moet voor jou nu goed blijven plakken hoor, ik duim hard voor je! Liefs van Noa
Maar die heeft zowiezo meer hcg nodig dus dat kan dan wel kloppen als je nu nog hele lichte lijntjes hebt
Ja ik snap ook niet zo goed waarom ik nou die clear blue uit de kast pakte.. Iedereen weet dat die niet zo gevoelig is.. En toch pak ik het uit de kast,.. omdat ik weer ongeduldig ben..
Noa wat lief van je! Ik ga even een vrienden verzoekje doen hoor! Ik durf nog helemaal niet blij te zijn. Ben zo 'gewaarschuwd'...
@Kim: ik zie m hoor, hoefde niet eens echt mn best te doen! ben heeeeel benieuwd of ie donkerder wordt! en ga kv 2v5 halen.. weet zeker dat die een stuk duidelijker is hoor Ik duim dat je beeb lekker blijft zitten! @Kylie: Jeeeeeeetje wat een rottesten bij jou zeg! ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. @Cindybaby: Ik zie m hoor!!! een mooi lichroze streepje, duidelijker als mijn eerste en die was een week later een knaller @MariaC: Gefeliciteeeeerd! ik duim ook voor een plakkert!
ja ik hoop dat die van mij over 2 dagen duidelijker wordt ben een beetje bang voor mijn nod dag ik geloof het pas als ik dan niet ongesteld word
Dames; wat vinden julie van deze test? 2 dagen voor NOD en afgelezen binnen de 5 minuten?Graag jullie reactie; ben zo onzeker!!
zó jes, daar hoef je niet onzeker over te zijn hoor, dat is een duidelijke test, en zeker voor 2 dagen voor je nod. gefeliciteerd! kim, heb je al testen gehaald, ben erg benieuwd! zit even mee te lezen hier, wat spannend zeg! zelf zit ik nog maar op 5 dpo, maar hopelijk kan ik hier straks ook een tuurder weg zetten.
Oh ik hoop het zo; we hebben over deze 4e (eigenlijk 5e mk mei 2010) ruim 4 jaar gedaan.... Heb wel een zeurend gevoel in onderbuik.....weet geweeon niet meer wat erbij hoort en wat niet na al die jaren.