Hier voor de verandering maar weer eens getest vanmorgen... Wat denken jullie? Gaat het nu wel de goeie kant op of is het verschil toch echt te klein?
Heitje je test wordt donkerder. niet iedereen maakt even snel veel HCG aan, ik duim voor een plakbeeb (moet gewoon je had contract getekend!)
Heitje ga er van genieten en weet niet of je nog HCG mag laten prikken? dat zou je dan nog kunnen doen testen zeggen niet zo veel als bloed waardes..
hallo Dames, Allereerst een fijne moederdag voor alle moedertjes onder ons wat denken jullie hiervan? Bekijk bijlage 149291 bedankt vast voor het kijken , groetjes
thanks!!! tja ik zit hier ff heel nuchter der bij van... volgens mij zie ik ook iets rose.... toch wel een heel mooi moederdagkado en ik was al zo verwend
Joepie hij wordt dus niet lichter gelukkig! Nou hopelijk gauw nog een xtra mooie bevestiging bij bloedtest.
Mijn schoonzusje kwam met nog een test aan zetten en ze was benieuwd hoe dat ging zo'n zwangerschaps test,dit was het resultaat stuk donkerder dan een week geleden hihi leuk om te zien hoe dat veranderd,nu ga ik echt stoppen met testen hahahahahaha ik heb nog nooit zoveel testen gedaan maja deze was speciaal voor me schoonzusje
Jaa ik zit ook nog helemaal in een waas hoor hihihi, komt omdat we er nu totaal niet mee bezig waren,en ik eindelijk voor het eerst van mijn leven aan de pil was net 3 maanden,en bij onze jongste we ruim 2 halve jaar over hebben gedaan,kan ik het nog steeds allemaal amper bevatten