http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/281141-15-29-februari-mamas.html#post10118804 Dit is er een van het 2e deel van februari! Kom je ook?
Meiden met een positest GEFELICITEERD Onewish beetje laat maar beter laat dan nooit nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Dames, Ik ben erg benieuwd wanneer jullie een knal test hadden met k2v5. Ben namelijk erg onzeker door 2 miskramen en ik had gisteren mijn nod maar test al vanaf afgelopen donderdag al heel licht positief. En ik zie het ook echt donkerder worden maar echt knallen doen ze nog niet echt. Hier mijn test rijtje Bekijk bijlage 157864
Miron, je testrijtje ziet er goed uit. Ik zou het voor mezelf fantastisch vinden moest het er ook zo gaan uitzien.
Goeiemorgen! Ik heb vanmorgen natuurlijk weer een testje gedaan... vandaag dus op 10 DPO Hier komt ie, wat denken jullie? Toch al iets duidelijker dan gisteren, of niet? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
meiden ik mag vanmiddag naar de gyn voor een echo willen jullie voor me duimen? ben best wel een beetje bang dat het niet goed is eigenlijks maar we duimen da we een heel mooi hartje mogen zien
MamavanD: spannend meid, wat zal je zenuwachtig zijn; veel succes. Laat je iets weten. Ik zal duimen. Liefs
mamavand, ik duim ook voor je!!! babylicious, duidelijk hoor!! Volgens mij duidelijker dan die van gisteren! Miron, mooi rijtje. Die van mij liep ook niet zo snel op deze keer. Je banner klopt ook niet toch? Als eergister je NOD was ben je nu 4 weken 2 dagen. Dan is het een mooie test hoor!!