Dank jullie wel meiden. voel me weer wat gerust gesteld. Ik heb helaas geen cyclus van 28 maar van 32 dus dan klopt het wel. Ik ben 9 februari uitgeteld als alles goed blijft gaan. en heb me inderdaad al aangemeld bij de februari 2012 mama's
Even een update. Nog steeds hetzelfde resultaat op de testen (ik test ook belachelijk veel, weet het ), van die -als ik heel snel met mijn ogen knipper zie ik wat- resultaten. Net de huisarts gebeld, die doen niet aan bloedtesten dus daar schiet ik niet veel mee op. Ze zei wel dat mijn 'klachten' er sterk op wezen dat ik zwanger ben. Dus even een *jippie!* momentje Wel raar dat zo'n assistente dat zegt. Stel dat ik nou niet zwanger ben? Vriend doet al veel liever tegen me, ik vroeg hem gisteren: als ik nou niet zwanger ben, vind je dat dan wel een beetje jammer? Zegt-ie: "ja best wel, heb me er al helemaal op ingesteld" *jippie!*
Babyliciouss, ik zie hem duidelijk. MamavanD, spannend! Veel succes bij de echo! Ik ben er wel zeker van dat het deze keer niks wordt. De test vertoont nog amper een zichtbaar lijntje en ik ben er ondertussen al wel overheen. Op naar volgende ronde, met hopelijk wel een goede innesteling.
@ Kim, jammer zeg.... @ yupgup, op hoeveel dpo zit je dan nu? @ Miron ik vind het een mooi rijtje hoor!!
In ieder geval max. 11 dpo, over de ondergrens ben ik niet helemaal zeker. Denk de echte ondergrens 5 dpo, maar dat lijkt me niet mogelijk, ik schat hem op 7/8. Ergens tussen 7-11 dpo dus. Test van vandaag zie bijlage, ik vond die van eergisteren zelf duidelijker op foto maar die van vandaag duidelijker in het echt. Twijfel nog steeds of het niet gewoon het 'voorgedrukte' lijntje is wat ik zie. Indrooglijntje is het denk ik niet, lijntje wordt juist wat vager hoe langer ik hem laat liggen.
helloww, Vanmorgen een kruitvat 2 voor 5 euro gedaan. Deze gaf meteen een positief lijntje aan, maar een dun lijntje, niet zo dik als de controle lijn. Na tien minuten nog een druppel urine er uit geperst om ee n2e test te doen, deze is negatief.. wat moet ik hier van denken? heb meer het idee dat het een drukfoutje is?
hier de foto denk ik.. kijken of het gelukt is. wel erg vaag zie ik nu..op de onderste staat de 2e streep
die onderste is te dichtbij daarbij moet die dan ook op de bovenste staan Maar ik zie zo geen streepje meid maar de foto is erg onduideijk