@Misskis op de tweede foto zie ik wel een streepje,maar het is idd beetje erg onduidelijke foto,maar ondanks dat zie ik zeker de tweede streep
ik zag meteen dat op de onderste een streepje stond ik zou het morgen vroeg met ochtendurine nog eens proberen!!
maar dat het zoon dun streepje is ... is dat niet heel raar?je zou toch denken dat het streepje net zo dik dik moet zijn als de teststreep..
@misskiss: dat die andere negatief is kan komen omdat je te snel weer geplast hebt en dus moeite hebt moeten doen ervoor toen ik dat deed uren na mn eerste test was ie ook lichter.. En die onderste zie ik ook duidelijk een streep hoor! ik zou ook morgenochtend nog een testje doen en dan even kijken want een roze rechte streep is zwanger.. wie weet een drukfoutje waardoor ie dunner is? vind het niet een een pennestreep waar je wel s over hoort en die heb ik bij de kv testen ook nog nooit gezien..... Ik duim voor nog een duidelijke test!
Ik vind ook dat de 2e streep te dicht op de controle streep staat. Normaal staan ze toch verder van elkaar af.
vindt ik dus ook....de foto is zo onduidelijk dat het net zo goed weer zo`n streep van de urine kan zijn
geen discussie over mogelijk , de streep staat te dichtbij de controle lijn .. ik zou morgen nog een keer testen .. succes kim balen zeg... op naar een volgende ronde
Mamavand: Ben benieuwd naar je echo! Hier gister een test gedaan van het kruidvat (voor de lol) schrok me kapot want het tweede streepje was super licht, met dezelfde urine nog een test gedaan en dat was meteen een knaltest! Vreemd hoor.. iniedergeval weer duidelijk dat ik echt niet meer moet testen!!
Kan me voorstellen dat je je rot zou schrikken! Maar je moet inderdaad niet meer testen, en lekker gaan genieten van je zwangerschap! Je kan er niet meer omheen hoor..
Meiden hier goed nieuws hoor, mijn echo was goed ben volgens de gyn 6 weken en 4 dgen zwanger we hebben het hartje gezien en gehoord. ben ontzettemd opgelucht. liefs mamavand
Mamavand, gefeliciteerd met je goede echo. Zal zeker een opluchting zijn. Nu lekker proberen te genieten.
Dames, 6 dagen na ongesteldheid deze test... Wat vinden jullie? Heb net bloed laten prikken in het ziekenhuis en krijg morgen de uitslag. Volgens mij ben ik toch zwanger, ondanks mijn bloeding het afgelopen weekend.