Ik was verschrikkelijk ongesteld...2 dagen hevig rood bloed. Daarna 1 dag bruin, 1 dag niks en gister weer minimaal iets bruinverlies..
Is zeker bijzonder, je hoort het wel eens vaker. En anders net wat hierboven al gezegd is, zijn het misschien wel 2 geweest. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt met de bloedtest.
Panter, zeker weten zwanger. Ben benieuwd naar je bloeduitslag! Mamavand, gefeliciteerd meid, met je goede echo! En dan zag ik nog een test waarvan de streep te dicht op de controlestreep staat.... Ik weet het niet, ik denk negatief. Morgen gewoon nog een keertje testen.
Thanks dames voor de felicitaties. Ik ben zeer benieuwd wat de bloeduitslag zegt. Je kan met de kruitvat 2v5 euro toch niet 2 positieve testen hebben als je niet zwanger bent? Ze kwamen allebei uit een andere verpakking...(jahaa ik ben grootverbruiker )
Op NOD ben je sowieso 4 weken zwanger meid, tenzij je LF langer is dan 14. Ze tellen pas vanaf 2 weken voor eisprong.
Erg he dat getest ! Ik heb dinsdag ook nog getest, ik had opeens geen pijn aan me tieten meer. Ik direct ben niet meer zwanger etc etc. snel een cb gehaald, pff die streeep was direct harstikke donkerblauw. Nog donkerder dan die controlestreep. En wat was ik bang zeg.
Panter, spannend meid ! Kim en Chachake, wat klote zeg, knuffel. mamavand, gefeliciteerd met je goede echo !
Ikdus, mooie banner Mamavand, gefeliciteerd met je goede echo. Panter, ik zou ook zeggen zwanger. Nog even wachten op de uitslag van morgen.
FF nog een testje delen; weer een stuk donderder! MamavanD: wat fijn die echo. Onze eerste afspraak staat op 1 juli. Panter: dat hoor je idd niet vaak, idd; zou het geen tweeling geweest kunnen zijn....weet jij natuurlijk ook het antwoord niet op...
@ Panter, ik had ongeveer hetzelfde. Werd ongeveer 5 dagen voor NOD ongesteld. 2 dagen rood, 1 dag bruin en 3 dagen lichtbruin. Ik heb maandag 2 testen gedaan met een vaag streepje. Ik wil morgen nog eens testen...
Voor de meiden die positief hebben getest GEFELICITEERD En Panter pffff jij houdt het hier nog ff spannend ben heel benieuwd, je test ziet er iig veel belovend uit
Panter, spannend! Kim en Chachake, dikke knuffel. MamavanD, gefeliciteerd met de goede echo! Jes4, mooie duidelijke test! Dit is weer een testje van vanmorgen, kon t toch niet laten op 11 DPO