Pff dames zit hier helemaal in spanning. Zou het eindelijk??? Ben benieuwd hoe jullie erover denken. Het is nu 13 dagen na pregnyl (zou er uit moeten zijn lijkt me) en de test is duidelijker als gisteren. (11dpo) Bekijk bijlage 148474
Kellox die pregnyl is er wel al uit en anders zou t streepje niet zo duidelijk zijn als deze! GEFELICITEERD!
Kellox alvast een voorzichtige felicitatie! Ik heb zelf geen ervaring met pregnyl, en weet dus ook niet hoe snel het uit je lichaam zou moeten zijn. Maar als ik zo de andere reacties lees klinkt het goed!
OMG! WAt fijn om jullie reacties te lezen. Ik ben zo'n twijfelmuts he MAar het begint langzaam om te slaan in goede hoop
@Kellox, op 11dpo had ik niet zo'n duidelijke test, ik duim voor je dat hij over 2 dagen donkerder is Ik durf je nog niet te feliciteren, aangezien pregnyl een zwangerschapshormoon/HCG is als je test donkerder wordt zeg ik zwanger!!
Haha meis dat snap ik. Ik durfde het vooral gisteren ook nog niet te hopen. Maar nu hij donkerder wordt kan ik er bijna niet meer omheen. Pff spannend!