Inger, gefeliciteerd!! Nu gaan we voor een plakkerd hoor!!! Heitje, ik zie duidelijk verschil met die van gister...komt goed meid! Nadesy, mooi!!! Lekker genieten, het is een echt wonder! @ andere vage/positieve streepjes: gefeliciteerd!!! Ik heb vanmorgen de digi gedaan en hij gaf aan: zwanger 1-2... Ik had toch minstens 2-3 verwacht. Is toch vreemd? Ik heb met m'n volgende plasje m'n laatste kruidvat test gedaan en dit was het resultaat. Gelukkig niet minder als gister, maar je zou met zo'n streep op de kv toch minstens een 2-3 verwachten op de digi? Ik word er weer een beetje onzeker van....(hoewel als ik de foto nu nog eens bekijk is het niet echt een superstreep....maar gewoon een mooie duidelijke streep. Hij droogt wel heel mooi op trouwens...bijna gelijk als de controlestreep )
Bekijk bijlage 149412 Hierbij mijn testen, beide tegelijk gedaan half uur geleden. Ik denk dat het een mooi moederdagkado voor mij is, wat denken jullie? vandaag NOD dag.
Morgen ga ik weer bloed prikken. Ben erg benieuwd! Daar vertrouw ik ook meer op dan die stomme testen... Ik ga denk ik ook maar geen nieuwe halen. Ik had niet zo'n goed begin op deze moederdag...
Gelukkig maar, als deze lichter was geweest dan gisteren had ik me veel meer zorgen gemaakt. Geen idee hoeveel weken ik ben. Volgens mij heb ik bijna 3 weken terug op dinsdag m'n ei gevoeld, maar de innestelling kan natuurlijk ook wat later zijn. Ik wacht de bloedtest wel af morgen. Ik vond het eigenlijk gewoon een beetje vreemd dat je met zo'n duidelijke kruidvattest toch maar een 1-2 krijgt, vandaar mijn vraag
Ja dat is het irritante aan de CB het is een indicatie dus kan er soms naast zitten. Maar vind jouw KV wel duidelijk meid!!!
ja marije t blijft natuurlijk een indicatie die CB .. maar snap dat je onzeker blijft als de streepjes niet 'echt' knallen. x
Zo ff reageren in 1 bericht anders wordt het spammen @ pompeloesje ik zie hem spannend @ Inger gefeliciteerd mooie testen @ gimby gefeliciteerd @ Marleentje gefeliciteerd @ heitje ik vind hem donkerder hoor @ Suzy gefeliciteerd @ Nadesy mooi rijtje @ Marije mooie test hoor en tja die cb net wat de anderen zeggen tis maar een indicatie maar snap je onzekerheid wel.....ben benieuwd naar je bloeduitslag ga in ieder geval gewoon door met duimen @ Sanna gefeliciteerd.
heb opnieuw getest,had geen knaller verwacht haha maar denk dat die wel duidelijker is dan gisteren! ik zie hem duidelijker iig! Bekijk bijlage 149428
even een andere gemaakt. Bekijk bijlage 149430 begin het wel meer te geloven hoor. Normaal is morgen mijn NOD...maar bij ons meisje test ik pas posi met 2 dagen overtijd...Late bevruchting... Of maak ik me blij met een dooie mus