Hoi Hoi, Hier ook een vaag roze streepje ( in mijn ogen ) het is een test 4 dagen voor NOD. Wat vinden jullie? 14 juni doe ik pas weer een nieuwe, anders blijf ik aan de gang haha
Jaaa vreselijk nog zo lang wachten, maar weet je wat het ergste is ik heb er al 3 versleten hahahaha gister 1 was nog minder dan dit. Vanmorgen was net als deze. En vanmiddag 1 was niets (cassette test) en ik kon de dipstick gewoon niet laten liggen omdat ik daar vanmorgen een streep zag. Dus ik dacht ik ga nu de laatste testen, morgen ga ik een dagje uit! en zondag kan ik niets halen en maandag ook niet!! Hahaha dus vandaar dinsdag pas, Als ik ze in huis heb zijn ze ook zo weer weg hahah Maar blij zijn kon ik maar 1 seconde. Je hoort zoveel dingen over indroogstreepjes enzo. Maar deze test had ik wel binnen 10 min afgelezen!
Spannend , jullie horen nog van me! Ik denk dat ik de test woensdag morgen ga doen (cb) als ik niet ongesteld ben geworden. 09:00 zal ik een foto plaatsen als er weer een streep verschijnt of '' zwanger'' verschijnt. Ik hoop op veel postieve testen voor de mensen die binnenkort hun nod hebben. Fijn weekend! Bedankt voor jullie reactiess!! Heeft iemand ook ooit z'on eerste test gehad??
zo, temidden van alle roze streepjes bij deze weer een omo testje van mij...leuk voor de afwisseling... Heel soms denk ik wel wat te zien, en na zo'n 6 minuten verscheen er een heeeeel dun streepje... Dus net buiten de tijd. Het is een kv 2 voor 5. Foto is van 6/7 minuten.. Heb natuurlijk wel de symptomen als moe en misselijk... maar dat geintje ken ik inmiddels wel van mijn lijf.
@Sas: ik zie wel wat hoor! zeker als ik mn laptop kantel.. ik zie echt een roze gloed/streep.. Mijn eerste test was ook amper waarneembaar zeker binnen de tijd was t geen roze streepje te noemen maar na een minuut of 10 was t echt wel een heeeeel licht maar echt roze streepje.. op de foto amper te zien. Dag later was t gewoon duidelijk, nog licht maar zeker positief! Een week na die superlichte test was mn teststreepje ong net zo donker als mn controlestreep! Dus ik duim voor je want ik zie echt iets
Hey meiden, thanks voor de reacties! ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn NOD is... heb namelijk geen regelmatige cyclussen, heb PCOS en de vraag is of ik uberhaupt wel een eisprong heb... Mijn vorige cyclus was meer dan 120 dagen, 11 maart was dag 1 van de nieuwe. heb wel op 17 april niet echt bloedverlies oid gehad, maar wel wat bruin/roze klein beetje, en misschien 2 drupjes bloedverlies. Heel anders dan anders dus... en halve dag een onwijs opgeblazen gespannen gevoel in mijn buik.... telt niet echt als ongi, maar vriendin van me vertelde dat ze dat ook wel eens heeft als ze ongi moet worden en heeft dan ook weer een nieuwe cyclus. Dus dan zou ik nu op dag 35 zitten, als ik die niet meetel (want heb echt geen idee of dat nu wel of niet een menstru was) dan zit ik op dag 92... Maar, misschien is het wel gewoon een indroger, want was net buiten de tijd. Had na een minuut of 3/4 wel het idee 'iets'te zien, maar echt niet duidelijk.....! en opd e foto krijgen al helemaal niet. Afwachten maar, ik reken er niet op eerlijk gezegd... groetjes!
Oeh, ik heb een paar mooie voorbij zien komen! @Johannal: Gefeliciteerd! @Panter: Heel veel succes meid, hoop echt dat je HcG mag stijgen deze dagen! @Oem: Ik zie hem ook, kan niet missen hoor! @Sas: Zie een lichte streep, hopelijk word ie van de week donkerder!
wat dan wel weer jammer is, heb niks meer in huis aan testen.... weet iemand of je je ochtendurine ook kunt bewaren paar uurtjes, en zo ja hoe? Las eens iets van in de koelkast? Want ochtendurine is wel geconcentreerder....
Wel lief dat jullie je laptopschermpje zelfs gaan kantelen om wat te zien, zie het al voor me hihi! Ik zit hier achter de compu bij sommige testjes ook linksrechtsonderboven te loeren