@ Sas ik zie het nu ook op je 2e foto nu ik kijk, ik hield me echt aan de tijd dat ik het af mocht lezen, anders is het voor mijn gevoel niet goed. Ik heb nu ook wel licht roze streepje maar toch denk ik; zal wel indroogstreepje zijn Nou hopen maar dat we een duidelijker test krijgen
Ik zie op meerdere testen een streep als ik hem uitvergroot en in het negatief zie ik ze ook,ziet er hoopvol uit spannend!
ja, omdat ie niet binnen de tijd was, reken ik er ook niet op. nu staat er wel een lijntje, maar ja ver buiten de tijd...heb met kv2 voor 5 wel vaker indrooglijntje gehad, maar niet al na 6/7 minuten.
Panter, ik vind het heel erg jammer voor jou. Je test zag er nochtans veelbelovend uit, maar met een week overtijd is je HCG heel erg laag. Ik heb superlichte testjes gehad vanaf 5 dagen voor mijn NOD. Ik ben gisteren bloed laten trekken (12 dagen na ovulatie) en mijn HCG is 6. Da's ook niks. Meiden, ik beloof jullie dat ik hier pas terug kom met een duidelijke zwangerschapstest en geen tuurtestjes of superlichte streepjes. (Ik hoop dat ik mijn belofte kan waarmaken). Natuurlijk blijf ik wel meelezen en af en toe meereageren, maar een foto van een test plaats ik pas als die mooi duidelijk is. Beloofd. En jullie mogen me er allemaal aan herinneren.
Neuh, test gedaan vanmorgen maar die bleef wit... Die hoef ik niet te plaaten! Terwijl ik op de vorige testen een tuurstreepje zag... en volgens mij gaat mijn ongi ook beginnen. Hoewel niet gepland om zwanger te worden, toch wel even een heel erg baalmomentje! Had me er al op voorbereid/verheugd/was gewend aan de gedachte! Grrrrrrrrrr.......