ik heb een mooie banner aangemaakt! hopelijk mag die blijven staan! Sowieso test ik morgen opnieuw en kom ik hem terug showen!
Hehe volgens mij niet hoor! Zeker niet als je t al beter ziet als gisteren Ik zeg vast heel voorzichtig gefeliciteerd Spannend
Meiden. Ik vond het tijd worden dat ik ook maar eens een testje met jullie moest delen. In het echt zie ik heeeel licht iets, maar op de foto is het niet te zien ben ik bang. Zal wel niks zijn, NOD is morgen, uiterlijk overmorgen.
@December Als ik met mijn scherm beweeg zie ik volgens mij een heel licht streepje misschien over 2 dagen nog een testje als je Ongi niet heeft doorgezet. Ik hoop het zo voor je.
Ik zie ook een lichte streep hoor ook van mij een voorzichtig Gefeliciteerd. Ik verwacht dat als je morgenvroeg test dat het dan wat duidelijker is
Kan er ook nog niet echt wat van maken heb hem nog even in het negatief bekeken en daar zie ik ook niets. Hopelijk heb je gauw een duidelijke test.
@ december ik zie wat maar tis wel erg licht echt turen hoef ik niet (zal wel aan mijn beeldinstellingen liggen) maar kan niet zeggen of ie wel echt roze is na hoelang kwam het streepje? hopelijk over paar dagen een betere test
@fl3xgirl ik heb de test gedaan, heb hem weggelegd en ben na 5 minuten gaan kijken, toen was het streepje er al. Alleen werd hij minder duidelijk toen hij opdroogde, net alsof je hem zag wegtrekken zeg maar. Ik heb niet met ochtendurine getest en mijn plasje was erg licht. Want ik had me eigenlijk voor genomen om niet voor NOD te testen. Vanochtend dus opgestaan en me netjes aan de 'afspraak' gehouden, maar na het ontbijt (incl grote mok thee) dacht ik: 'TESTEN!!' Niet slim, maar ik kon het neit laten hahaha. Had ik het dan maar meteen met ochtendurine gedaan.
Pompeloesje, ik zie hem hoor! Gefeliciteerd! December, hm, de ene keer zie ik wel iets, de andere keer niets.... Ik weet het niet... @hier: net weer bloed geprik, met een beetje geluk vanmiddag de uitslag. Ik ben hoopvol gestemd! Als de uitslag goed is, ga ik ook een mooie banner aanmaken!
@december sorry meis,ik kan niets zien...maar ben dan ook een waardeloze tuurder haha op men eige foto zie ik amper iets haha terwijl ik weet dat die er staat. Hopelijk test je over twee dagen mooi positief. @all bedankt! begin er wel meer in te geloven. Mannetje vind ook dat die donkerder is dan gisteren. Hoop dat mijn banner mag blijven staan
@ marije spannend!! @ december doe morgen anders 1 met ochtend urine of op je nod net wat je zelf wil hihi
@ pompeloesje, die van jou zie ik, voorzichtig gefeliciteerd. @ fl3xgirl, ik ga proberen om pas te testen na NOD (als dat dan nog nodig is), dat roep ik nu met een grote mond, maar dan meot ik het ook volhouden natuurlijk haha. Voordeel: ik heb geen testen meer in huis. Nadeel: ik ga straks naar de stad en moet ook bij het kruidvat zijn. En jullie kennen vast wel allemaal de verleiding die je voelt als je ze in huis hebt..... hahaha