volgns mij zie ik wel een vaag streepje maar tis nog wel te vroeg om te testen over paar dagen mss weer??
Spannend Marije....ik duim voor je voor een goede uitslag!!!! Fl3, hoe ishet met je? Ik denk dat ik eroverheen heb gelezen, maar ben jij ongi geworden??? Niet meegekregen....Ik duim dan je in Juni snel zwanger wordt!!!
Kruidvat 12 DPO Ik heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij. De Kruidvattest van het roze doosje vond ik eigenlijk nog het meest duidelijk.
chachake ik lijk heeeel licht iets te zien op de kv 2voor5 test! Ik geloof dat de kv + testjes niet zo goed bekend staan....en nog wel es vals positief geven...toch meiden? Marije wat spannend!!! Ik duim!
@alle duimen: bedankt!!! Ik heb er gewoon buikpijn van...pffff. Chachake, ik zie wel wat op die van 12 dpo. Hij zal overmorgen duidelijker zijn! Heitje, hoe is het met jou?? Ga je nog bloed prikken vandaag?
December, volgens mij zie ik een streepje. Over 2 dagen weer testen?! Chachake, bij jou zie ik een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd dames!
Deze maand (vandaag) voor het eerst begonnen met ovu testen van zwanger en kids, maar ik vind het zo onduidelijk. Zelfs de controle streep is onduidelijk, dus ik vraag me af of ik het wel goed gedaan heb ondanks dat ik de gebruiksaanwijzing gevolgd heb. Zal een foto bijvoegen....