lievefamke, superduidelijk! Zo zien we (ik) ze graag en dat voor de NOD! Dikke proficiat! Nut, ik zie niet erg veel, maar hoop voor jou dat hij duidelijker wordt.
Dank jullie wel. Bij mijn dochter had ik 2 dagen voor NOD ook zo'n duidelijke test, bij mijn miskraam had ik op NOD nog niet zo'n duidelijke test, dus ik hoop dat het dit keer goed gaat Nut, op het scherm zie ik het heel slecht, maar in het echt is hij meestal wat duidelijker, dus een streepje is een streep gefeliciteerd! Hoop dat ie over een paar dagen wat duidelijker is
dank je kim toch weer heel snel gelukt gelukkig Van decembermama naar februari mama. Ik ben er blij mee!
Aan de meiden die zwanger zijn: GEFELICITEEEEERD!!!!!!!!!!! Ik zit te wachten op de postbode die mijn test heeft haha. Heb besteld bij sensitest en meestal is de postbode lekker vroeg op zaterdag maar het duurt mij te lang nu hoor hihi. Ik moet enorm plassen,en heb onwijze testdrang omdat ik zoveel gekke dingen heb. Had al 2 cb testen die heel licht positief aangaven maar ja,ik wil gewoon meer duidelijkheid. Eergisteren eventjes roze/lichtrood bloed verlies gehad en buikpijn. Gisteren weer buikpijn maar nog steeds geen bloed! Die bloeding van eergisteren was heel kort eigenlijk. ZO gek! Ik stuiter mn stoel bijna af van de zenuwen whaha. Wil NUUUUU testen ghihi
Mams, je kan gewoon in een potje plassen hoor. Als je het in de koelkast bewaard mag je het 4 uren nog gebruiken
Hoi, heb even een vraagje aan jullie. Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met ovutesten en heb al sinds 3 dagen een , kan dat ??? Plaats even een foto erbij. De bovenste is van dinsdag en dan woensdag, donderdag, vrijdag ochtend vrijdagavond en zaterdag..
Als ik mijn scherm iets kantel zie ik een heel licht 2e streepje SPANNEND, ik ben heel benieuwd naar je testje op je nod!
Ik test liever met urine dat zeg maar rechtstreeks is haha. Weet dat je het 4 uur kan bewaren in de koelkast maar heb dat eens gedaan bij de zwangerschap van mn jongste en daar was de test toen negatief en in de avond gewoon dik positief. Dus ik doe het liever met tja...verse urine haha. Elke keer als mn hond blaft denk ik dat de postbode er is,maar nog geen post gehad!
hoi meiden, ik had hier een test van mij geplaatst en ik wilde even laten weten hoe het nu is. helaas heb ik toch een miskraam gehad. ik had bloed laten prikken en de eerste keer was het hcg best hoog maar de 2e keer was het hcg weer bijna weg. ook op de echo was niks te zien. ik ben ook weer ongesteld geworden. omdat ik nu medicijnen heb gekregen waarbij ik 4 maanden niet zwanger mag worden ben ik vandaag ook begonnen met de nuvaring. hopelijk kunnen we over 4 maanden voor een 2e wondertje gaan
Bekijk bijlage 160403 hallo meiden, wat denken jullie? vanochtend na 10 min. dit streepje. gisteravond precies hetzelfde na 10 min. dit streepje. beide keren niet echt geconcentreerd urine(ben namelijk een zeikerd) ik zit vandaag dpo 12. Alvast bedankt! Liefs Jinky