Mams1985 hoe is het afgelopen zijn je testen nog geleverd? of moet je nog steeds piesen?hahahahha @jen sterkte meid. Mag ik vragen waarom je nu 4 maanden niet zwanger mag worden en met hoeveel weken heb jij je mk gehad? ik heb namelijk ook een mk gehad en wij mochten meteen weer zwanger worden dus vandaar mijn vraag. @ alle posi testers gefelciteerd
@mamavand, ik heb een erg vroege miskraam gehad. waarschijnlijk was ik 5 weekjes. de gynacoloog vind het verstandig om mijn lichaam even rust te geven aangezien ik 2.5 maanden geleden ben bevallen. ik mag nu 4 maanden niet zwanger worden omdat ik medicatie heb gekregen (voor heel iets anders) waarbij je absoluut niet zwanger bij mag raken. we zijn dan nu ook erg voorzichtig namelijk als anticonceptie de nuvaring en condoom
hoii even terug gelezen : whabitt gefeliicteerd! nanette ga snel doorlezen of je vandaaag weer getest hebt! hmm nog niet denk ik .. spannend hoor lievefamke gefeliciteerd! jen dikke knuffel voor jou! jinky, ik zie m wel maar twijfel of ie niet te dichtbij de C streep staat.. spannend !
Hoi Lieve meiden! Ik heb maar eens een test gedaan omdat ik me zooo moe voel, hoofdpijn heb en nog meer van die vage klachten. Ik heb NUL idee hoe mijn cyclus is, dus het is net gokken bij mij Maar net een testje gedaan, jaaa gewoon savonds laat stom he..moet natuurlijk sochtends. maar wil het nou dat ik een heeeeeel dun lijntje zie? Ik geloofde er noooit zo in, streep is n streep klaar.. Maar nu ga ik echt twijfelen ! Dus daarom plaats ik twee foto'tjes hier, kan ik eens horen wat jullie ervan vinden @lydia, gaat goed met je zo te zien!!! leuk om je weers tegen te komen Bekijk bijlage 160463
Zorgen dat je er vroeger uit bent dan je mannetje en misschien kan je hem dan verrassen met een ontbijtje op bed en 2 dikke strepen
jaaa twee dikke VETTE strepen gna gna Hendrika, ik zie dat jij morgen ook mag testen, maar je temp was wel laag vanochtend... Wat denk je er zelf van? x Pina
Ik zie m ook hoor Pina82!!!! Gefeliciteerd!!!! Hier toch door naar de volgende ronde. Ronde 2!!! Rode duivels zijn een uurtje na mn negatieve test aan komen waaien. Ach,nieuwe ronde,nieuwe kansen!!! Zal gelijk ff een bannertje aanmaken,handiger om zo bij te houden want via de kalender is toch wel lastig whaha
Ik denk negatief... Ik voel van alles wat ik niet eerder heb gevoeld maar ik weet niet beter dan een blanco test..dus dat zal nu wel weer het geval zijn... Ik test ook niet eerder dan maandag..mochten de duiveltjes er nog niet zijn de lagere temp van vanochtend maak ik me niet heel druk om nog... maar 4 uurtjes geslapen en in de tussentijd nog een half uur wakker gelegen ook.... Mn temp zakt ook niet geleidelijk maar gaat echt van hoog gelijk flink naar beneden en 2 uur na het opstaan heb ik mn ongi... Dus heb nog een beetje hoop..zoals iedere maand.......
ja hendrika, dat kan ik begrijpen. knap dat je netjes wacht tot na je nod. Je bent al een tijdje bezig zie ik in je onderschrijving. Je zult echt een kind krijgen, echt. Mijn zus is 4jr bezig geweest en heeft nu 2 jongens. Het gaat je echt lukken. Mams1985, oef ik durf dat nogniet zo hard te zeggen hoor !! haha, ik ga vlug naar boven NOG een keer naar t streepje kijken. Wat me opvalt is dat ik afgelopen week zoooo slecht geslapen heb. Ik slaap ALTIJD goed. zou het dan toch...? Wordt vervolgd **
Onze hoop is nu gevestigd op IUI en als dat niet lukt is er vast nog wel iets Ik heb eitjes..mn vriend zaadjes dus dan moet het toch op de een of andere manier gaan lukken??? Ik hoop dat je morgen echt een knaltest heb en een super vaderdag Ik hou dit topic in ieder geval in de gaten morgen