de fotos boven heb ik direct gemaakt, denk binnen 10 min. Nu net testjes bekeken ruim 45 m geleden vermoed ik en streep ik goed zichtbaar. Begin het langzaam aan te geloven... Bekijk bijlage 160473
deze is echt duidelijker Wat zal jij lekker slapen vannacht...NOT haha Kan je, je mond houden tegen je man??? Of ligt het al op het puntje van je tong haha Bij het zien van deze durf ik je toch alvast te feliciteren.. gefeliciteerd!!!
nou jij bent echt zwanger hoor, morgen vroeg even nog testen en dan manlief verrassen. was het gepland? liefs mamavand
OJa we wilden al wel eerder een tweede. wil niet te veel tijd tussen de twee hebben. Maar ik had er al een beetje met de pet naar gegooid. ik werd gek van het geklus bij een onregelmatige cyclus... 15 ovu tesetn gedaan hahaha. NEE ik ga mijn mond houden. net al ff gelogen, hij vroeg of hij die nieuwe fotos van onze zoon op de pc kon zien. hahaha. Ik heb trouwens sinds afgelopen week extreme bekkenklachten, want ik loop hard (wedstrijdjes) en nu valt dus het puzzelstukje op zn plek! Ik heb snachts zelfs pijn gehad. Nou tot morgen dan x Pina
Alle posi testers: GEFELICITEERD Hier een updeetje van mijn kant. Hopelijk zien jullie 'm nu beter, deze is van vanmorgen... Bekijk bijlage 160516