hallo maar weer , hier een test van vanmorgen omdat mijn gevoel anders zegt dan nee en zie hier : Bekijk bijlage 160548 Nu ik heb geen nod want neem de minipil en geef borstvoeding Groetjes x
ja ik ben nog aan de pil ,slik hem stipt ed. heb zoiets van is dit nu een indroogstreep of is dit echt kan toch bijna niet?
Lilly, ik zie ook een licht streepje. Miscchien even je test 'wassen' . 4 druppels water erin doen. Dan gaat het gele weg.
Slik je cerazette of zoiets? Heb ik na de bevalling ook geslikt. Niet helemaal betrouwbaar zo te zien... Zie idd een licht streepje!
lijk ook iets te zien, maar had jij ook niet eerder getest? Jeetje ik zit ook de pil eb geef bv....maar slikte je de pil altijd goed?
Hallo, ik ben wendy 25 jaar. Wij hebben als 2 gezonde kinderen, 8 en 3 jaar. Nu willen wij graag een derde, en ik heb een heel vage zwangerschapstest.. Wat denken jullie hiervan??
ik zie m hoor! Over 2 dagen nog eens testen dan zou de test duidelijker moeten zijn..maar ziet er goed uit
Gelukkig dat jullie hem ook zien! Af en toe kijk ik er zo lang naar dat ik me af vraag of ie er wel staat of dat ik hem er intussen opgekeken heb haha. Ja dinsdag ga ik zeker weer testen! Spannend elke keer he.. Bedankt voor jullie reacties meiden!
heb snel snel getrokken want de jongste heeft honger , Bekijk bijlage 160563 ik hoor het wel , tot later x
Lillybelle....er lijkt een heel licht streepje te staan ja!! Duimen!! Dit is mijn test van gisteren.....dat is gewoon een indrooglijntje vrees ik?! (zag dat lijntje ook niet gelijk namelijk....bleef lang wit)
@Lillybelle , ik zie een streepje hoor !! @Liefkleintje , ik lijk wat te zien , maat vindt het een raar testje ,ik zou nog een testje doen !!
liefkleintje, dat is een urinestreep...als je wilt weten of er een streepje onder zit moet je ff paar druppels water inde test doen. Dat spoelt de urine weg, maar evt verkleuringen door hcg blijven staan. Het lijkt zo net of er een ander streepje onder staat...
Dank je voor je reactie Panter!! Ik heb er net wat druppels water in gedaan.... Je zag idd het geel wegtrekken, maar diezelfde kromme streep blijft er staan. Zal eens afwachten....morgen niet ongesteld, dan mss morgen of dinsdag een test! Ik verlies de laatste dagen al wel wat donkerbruine afscheiding. Kan dat dan wel als je zwanger zou zijn?