Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik zie een lichte streep, spannend!!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    proudmom zoals de andere zeiden beter de 2v5 van KV pakken, spannend!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey meissie, idd je kan de ene dag een lichte streep hebben om vervolgens de dag erop een mega knaller te hebben en dan de dag daarop weer licht. Ik denk dat je wss de knaller gemist hebt anders test je nu gewoon dagelijks op een vaste tijd en anders hopen we dat je gauw en andere testje moet doen ;)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gefeliciteerd!!

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Madeliefke: Wat een mooie test! Gefeliciteerd!!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nut, dan is het al een redelijk streepje voor 2 dg voor NOD. Ik zou dinsdag weer testen.

7. Nut

Nut Lid

30 mei 2011
    55
    0
    0
    Begeleidster Verst. Gehandicapten.
    Dan doen we digitale :D
    Die kom ik dan wel showen :D

Had trouwens bij mijn vorige zwangerschappen op mijn NOD zulke testen als dat ik nu heb 2 dagen voor mijn NOD. Hopelijk een goed teken! ;)

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Madeliefke, mooie test gefeli !

Nut, zie wat lichts, spannend !

Jinky, ook bij jou zie ik wat :)

Proudmom, succes, hoop voor je dat het nega zal zijn ;).

Was ook benieuwd naar Sjansie.

9. w0nder

w0nder Niet meer actief

ZWANGER :) gefeliciteerd!!

10. w0nder

w0nder Niet meer actief

Een mooie duidelijke test :D GEFELICITEERD!!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sjansie waar ben je!!!!

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hmmm, nog steeds geen Sjansie?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije nee had even gekeken wanneer ze er voor het laatst is geweest en dat is 3 dagen geleden!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Misschien is ze wel ziek ofzo.... :(

Ik heb weer stiekem getest op de maandagmorgen...
    Ik meen in het daglicht een soort schaduwlijntje te zien... maar het kan ook zijn dat ik te hard hoop, haha.

Op de foto zie ik echt helemaal niks, behalve als ik mijn beeldscherm kantel :D
    Duimen jullie met me mee dat er echt een streepje gaat komen, want ik reken nu maar nergens meer op....

Voor de mensen met een kantelbaar beeldscherm:

15. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb een kantelbaar scherm,maar helaas zie ik niks. zie jij zelf wel een streepje in het echt zussie??

16. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Zussie,

Ik heb een kantelbaar beeldscherm en zie hem! Ik wil wel dat ie nu snel duidelijker word. Heb uit zelfbescherming bedacht dat streepjes die pas na uitgebreide handelingen (in/onder/achter lamplicht of zon, met zaklamp of zonder etc....) zichtbaar worden niet helemaal meetellen.... Ook omdat ik nooit kon zien of het een schaduwstreepje was of dat ie roze was. Is jouw streep roze?

Hoe dan ook (wat kan ik bazelen zeg): ik zie iets.
    En als hij donkerder wordt roep ik gefeliciteerd!

Groetjes (duimduim) Jantine

17. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik duim dat er een streepje gaat komen ;) ik zie ook een soort schaduwlijntje :) Spannend!!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik had vorige ronde dus eerder een donkerder streepje, die de dag erna zo was als deze nu is... en toen niks meer
    Ik ben het met je eens dat streepjes waar je moeite voor moet doen niet tellen, maar deze zag ik wel als ik gewoon in het daglicht stond.... maar kan net zo goed niks zijn hoor, ik moet gewoon weer even 2 dagen wachten...
    En ik heb ook liever niet dat mensen me gaan feliciteren, want zo ver is het nog niet en vorige keer was ik helemaal blij, zag iedereen mijn steep, en had ik uiteindelijk nog niks...

Inmiddels is het testje opgedroogd en is het wel duidelijker geworden... maar ik weet niet of dat telt want is dus opgedroogd ;) Maar dan kunnen jullie het even beoordelen (toch maar wel gedaan Yara ;))
    De foto is een beetje wazig, maar het was degene waarvan ik vond dat je het het best ziet.... en dan nog zie je eigenlijk niks, haha!

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    He Zussie, ik zie ook wel een streepje! Maar hij lijkt wel een beetje scheef te lopen? Ik duim voor je!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Zussie, toch maar wel;) Ik zie op deze minder dan op de vorige foto overigens, misschien door de kwaliteit van de foto hoor.

Deel Deze Pagina