Hihi, zie ineens voor me dat allemaal vrouwen verspreid door Nederland nu aan hun beeldscherm zitten te duwen en trekken Ach, als je die streep ziet zonder er moeite voor te doen, dan is dat toch positief? Streep is tenslotte toch ook echt streep! Je kunt er ook nog niks over zeggen, het wordt pas over twee dagen duidelijker. Maar iets is beter dan niets! Ik hoop dat het blijft zitten en dat je woensdag met jaloersmakende duidelijke testen aan komt! (Vindt mijn beeldscherm ook fijn )
ik zie een streepje, maar ik zie er twee lichte streepjes en daartussen in precies de testlijn alleen wit. ik denk een indroger sorry!
jullie hebben echt goeie ogen zeg,ik zie werkelijk niks, hoe ik mijn scherm draai of inzoom..niks helaas. ben gewoon eerlijk en wil geen valse hoop geven. en anders als je wel wat ziet moet de test over 2 dagen een stuk duidelijker zijn! succes meid.
Hier vanmorgen een echte goede test gedaan die van 2v5 van KV. Wat zijn dat toch goede testen he? Zie hier het resultaat. Er is geen twijfel meer !! Ik ben onregelmatig en dit is eigenlijk pas de tweede maand dat we serieus bezig zijn voor een tweede. Dus helemaal leuk. Alle anderen ook gefeliciteerd en degene die zwanger willen worden: om de dag klussen dan moet het goed komen, ff op de tanden bijten haha! Liefs PINA. Bekijk bijlage 160785
Pina, knaltest! Dikke proficiat! En te bedenken dat er twee dagen terug amper een streepje te zien was.
@Zussie: helaas, zie niets... hopelijk snel een mooier resultaat? @Pina: wat een prachtige test! Dat zijn nou de betere Ik doe vanmiddag ook een KV-test, maar de winkels zijn pas over 3 uur open. Heb dus mijn urine bewaard. Maar toch vanmorgen even testje gedaan, HCG bouwt zich mooi op! Ben wel benieuwd naar die van KV, hopelijk heb ik dan een vettere streep! Bekijk bijlage 160786
@Pina , das nog een seen test , gefeliciteerd @Nut , ik zie hem ook hoor , ben benieuwd naar je kriudvat test , maar gefeliciteerd hoor !! @brusjeforyou , balen meid , knufffffffffffff