Ik heb verschillende duidelijke strepen voorbij zien komen ik dacht van NUT en Jinky en Pina en madeliefke, gefeliciteerd!! @Nut: hoe heb je je urine bewaard? hcg blijft het beste bewaard in een gesloten bakje in de koelkast.. als je vanmiddag de Kv test gaat doen denk ik dat je bijna beter gewoon verse urine kan gebruiken! hcg vervliegt altijd iets dacht ik.. (en anders testen met de bewaarde urine en als t resultaat tegenvalt die andere met verse doen? ) @Zussie: ik zie wel wat maar t is idd heel licht.. hopelijk morgen duidelijker! @Sjansie: ze houdt t spannend maar ben ondertussen ook de hoop op goed nieuws een beetje kwijt..
Die is duidelijk GEFELICITEERD!! Ik ben ook helemaal voor de kruidvattesten Idd, je testen worden steeds iets donkerder GEFELICITEERD!! Ik denk dat de kruidvat nog donkerder gaat zijn Proudmom28, ik ben benieuwd naar je test vandaag Sjansie, waar blijf je???????
De eerste foto is absoluut geen indroger hoor, want die is net na 5 minuten genomen! Maar het is wel een heeeeeeel vaag streepje en kan ook niet echt zien of hij nou rose is of niet... Dus kwestie van afwachten, het kan twee kanten op!
hallo meiden, Voor de meiden met een positieve test GEFELICITEERD Ik was een weekendje weg verrassing van me man aaaah wat lief hahaha maar ik ben er weer ben vanmorgen bij de dokter geweest en ik moet gewoon nog even wachten. Ik weet bijna wel zeker dat ik NIET zwanger ben want voel me niet zo iig. Ben 5x zwanger geweest en ja dat gevoel herken je meteen Dokter vondt het ook vreemd van die testjes maar heb er nog 1 bij hem gedaan en harstikke omo wit hahaha. Ik kan er dus gewoon vanuit gaan dat die kleine bloeding gewoon met menstruatie is geweest en dan ben ik woensdag al weer op de helft van mijn cyclus. heb ook even met de dokter gehad over de buikpijn/menstruatiepijn en dat moet ik even aankijken en anders misschien tijdelijk een spiraal en kijken of de klachten minder gaan worden. Dus hier is niets aan het handje wel blijf ik streepjes plassen met heel geconcentreerde urine dus dat moet ik niet meer gaan doen Wat lief dat jullie allemaal zo hebben mee geleefd met mij hahaa nu is het weer tijd om met jullie mee te gaan leven Ik moet nu voor mezelf maar is echt gaan accepteren dat ik gewoonweg niet meer zwanger kan raken ik denk dat ik daar een beetje last van heb Zo en nu komen er nog mooie testen voorbij vandaag.......
Ja idd dat is beter voor mij al was het wel welkom geweest maar na drie vondt/vind ik het wel genoeg hoor dus heb er gelukkig geen moeite mee dat het niet zo is
Haa Sjans! Welkom terug! Wat lief een verassingsweekendje! Doet die van mij nou nooit! En wel toch een beetje balen dat je niet zwanger bent... het was wel bijzonder geweest! Maarja... En ik twijfel er overigens zelf niet aan of er wel of niet iets op mijn test staat. Er staat gewoon iets op, je ziet het alleen niet (goed) op de foto! Ik heb echt inmiddels wel genoeg testen gedaan en meestal omo-wit gehad, dus ik kan naar mezelf toe echt wel eerlijk zijn. Als ik niks zie, dan zie ik gewoon niks... En of het grijs of rose is, en of het wat betekent, dat weet ik nog niet... maar ik ga jullie op de hoogte houden! En ik hoop dat ik heel snel een echte streep heb dat jullie me allemaal mogen feliciteren, haha! En anders kom ik hier heel hard janken dat het deze ronde weer niet gelukt is!
@zussie Spannend he!! Wanneer heb jij je NOD? Ik vandaag....nog niks te bekennen, maar wel behoorlijke buikpijn nu En van het weekend 2 negatieve testen, dus denk dat het wachten is tot ik ongesteld wordt
Ik heb vrijdag pas NOD! Maar ik ging afgelopen vrijdag al testen, hahaha, gewoon voor de lol omdat ik het zo leuk vind om te testen en het is ook lekker dat je dan een omo-witte test krijgt en weet dat het nog niks betekent! En nu zie ik dus wel iets, maar ben er nog niet over uit of het wat is... Vorige ronde had ik een iets duidelijker lijntje, de dag erna was hij zoals deze, en de dag daarna was er niks meer... toen werd ik 1,5 week later ongesteld dus daar ging iets niet helemaal goed Maar nu nieuwe poging, we gaan het zien! Ben benieuwd voor jou, heb je vandaag niet meer getest?
Ow spannend @zussie! Wanneer ga je weer testen? Vrijdag? Of eerder? Nee, ik heb niet meer getest! Kan blijven testen Maar denk dat ik toch ongesteld wordt. Voel me helemaal niet zwanger....(al weet ik natuurlijk niet hoe het voelt, maar herken niet echt de symptomen. Moet morgen sowieso urine opvangen om weer naar de huisarts te brengen (ivm mijn blaasontsteking). Dus mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, kan ik gelijk ff testen
je vraagt hier of wij wat zien of niet, ik snap dat het leuk is wanneer iedereen zegt dat het goed is. maar ik heb al zovaak zulke "streepjes" gehad bij kv testen. de plaats waar de teststreep moet staan is lichter erom heen zie je licht een streepje. maar ik hoop heel erg voor je dat het raak mag zijn deze ronde.
Ik vraag inderdaad aan mensen of ze 'iets' zien. Ik vraag aan niemand om een oordeel te geven over wat ze zien of dat ze denken dat ik zwanger ben. Zelf weet ik ook wel waar het lijntje hoort te staan en dat het rose moet zijn, en het is nu geen duidelijk rose streepje wat zegt dat je zwanger bent. Wat je thuis ziet krijg je gewoon niet altijd goed op de foto... op de foto zie ik zelf niet echt wat eigenlijk.... Ik vind het dan gewoon een beetje apart dat mensen hun mening gaan geven over indrogers of de plaats van het lijntje of de vorm ervan, terwijl je dat naar mijn mening op de foto echt niet kunt zien! Het is voor mijzelf gewoon ook een soort bevestiging, ook als ik niet zwanger blijk te zijn, dan weet ik dat ik dan blijkbaar wel een lijntje op mijn test kan krijgen en hoe dat er uit ziet... En aangezien iedereen het hier altijd leuk vind om te turen naar lijntjes post ik hem met liefde, maar dat is helemaal niet om bevestiging te zoeken van een zwangerschap ofzo, want ik weet zelf ook wel dat het te vroeg daar voor is... Amen...
Ik zie toch echt wat en tja bij mij zijn ze ook rose dus dat zegt schijnbaar ook niets......wel spannend hopelijk heb je gauw een knaller