Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nut

Nut Lid

30 mei 2011
    55
    0
    0
    Begeleidster Verst. Gehandicapten.
  2. w0nder

w0nder Niet meer actief

Nut, ik vind het tijd voor een mooie zwangere banner :D:D
    De kruidvattest is idd duidelijker :)

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zei het verkeerd idd;)
    Maar ik bedoel dan of het een streep is omdat het een posi test is of het voorgedrukte lijntje wat je dan ziet..

Maar wanneer ga je weer testen.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    awww wat lief van manneke!! Nou iig duidelijkheid ;) dikke knuffs!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Dit is het ook denk ik meid, sterkte ermee hoor;)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaa gefeliciteerd!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

super Nut!!!

Misschien kunnen we gewoon de conclusie trekken dat kruidvat tegenwoordig vaak vals positief aangeeft?
    Want Sjansie jij was echt niet zwanger maar toch zagen meerdere meiden hier een streepje....vaker denken we iets te zien en dan is het niks geweest..
    Veel meiden denken dan dat ze een mk hebben terwijl de test gewoon vals positief is...

@Zus ja we zeggen idd gewoon wat we zien en of we iets zien... beter eerlijk zijn dan iemand hoop geven toch?

Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn...is niet om te pesten maar ik zeg gewoon wat ik zie...

Nog meer testers vandaag?!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nut, gefeliciteerd meid!
    Je kunt er niet meer omheen, kom maar op met die banner!!!

@ Cindy24: is goed hoor meid ;) ik weet het zelf ook niet :p ik ga woensdag weer testen denk ik.... en als ik dan wat meer zie misschien vrijdag een CB met mijn mannetje... want die weet niet dat ik stiekem al test :p en als ik woensdag niks zie dan hoef ik het hem tenminste ook niet uit te leggen....

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Zussie ik hoop voor je natuurlijk dat de streep duidelijker wordt en mooi roze:D

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat betreft de 'vals positieve' kv2v5.....
    Ik vind het dan wel opvallend dat er vaker vage lijntjes te zien zijn in de dagen voor NOD...

Zoals ik al zei heb ik zelf vrijdag voor de lol getest, en die was echt omo-wit, echt in de verste verte geen streepje te zien. En ik heb wel vaker ergens midden in een cyclus omo-wit getest... want met die langere cyclussen van mij dacht ik in het begin wel eens dat ik zwanger was en ging ik testen, en achteraf zat ik dan nog maar ergens halverwege mijn cyclus...
    Ik heb nog geen enkele keer ook maar enig indrooglijntje of vaag streepje of voorgedrukt streepje gehad in het midden van mijn cyclus, alleen in de dagen voor NOD....

Dus ik acht het eerder aannemelijk dat die kruidvattestjes gewoon heel gevoelig zijn, maar dat het gewoon super vaak nog voor NOD mis gaat? Wat op zich ook wel bekend is toch dat het nog vaak mis gaat?
    Of reageren die testjes tegenwoordig ook al op een naderende ongi? ;)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dankje schat...
    Ik vind het alleen niet leuk als ik hier word neergezet als iemand die alleen maar halleluja wil horen bij mijn streepjes en wil horen dat ik zwanger ben. Dat is namelijk helemaal niet mijn intentie.
    Ik post die foto hier omdat iedereen hier graag streepjes kijkt en tuurt, en of het nou wel of niet wat betekent, ik zie een streepje op mijn test en wil dat met jullie delen en weten of jullie ook wat zien.
    En natuuuuuurlijk mogen jullie het ook zeggen als jullie denken te weten of het wat is of niet. Maar als ik het daar niet mee eens ben mag ik het ook zeggen, want ik heb die test tenslotte voor mijn neus liggen.
    Punt... en nu gaan we gezellig blij zijn om alle duidelijke streepjes!

12. Alita

Alita Niet meer actief

nee dat begrijp ik hoor....maar ik kan alleen maar eerlijk zeggen wat ik zie en ik dacht dat jij schreef dat je alleen wilde weten of we iets zagen en er verder niks over mochten zeggen..snappie;)
    Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...
    Ik wil er niet over doorzeuren maa wilde dit alleen even tegen je zeggen;)

Ik weet het niet met de kruidvat maar ik zie wel vaak van die rare testjes voorbij komen hier.....

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    zussie, mag ik vragen of jij je ei hebt opgespoort of niet??

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Jep ik ook !

Ik heb niet met kruidvat getest ga ik ook niet doen.
    En net zoals bij mijn afgelopen zwangerschap test ik ook niet voor NOD en ik ga alleen testen met CB. Als je streep net zo dik is als de - streep, dan weet je gewoon direct dat je zwanger bent.
    hoop bij pennestreepjes doe ik niet aan.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jep! Ik had woensdag de 8e een positieve ovutest, en die dagen ook wat bloedverlies gehad dus weet vrijwel zeker dat ik toen mijn ei gehad heb!

En ik test wel met kruidvat... gewoon omdat ze lekker goedkoop zijn en ik het leuk vind om streepjes te turen :p
    Maar voor als ik echt wil weten of ik zwanger ben heb ik CB's liggen hoor ;)

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Haha mooi dat je je ei wel hebt gevonden, met je prachtige (kuch kuch) cyclussen van je.
    Dus 23/24 juni je NOD, spannend !

Ja de kruidvat is inderdaad lekker goedkoop als je een voor nod tester bent haha.

Maarja zoals cindy al zei, ( en daar reken ik jou absoluut niet bij, je komt lekker nuchter over) denken door die kruidvat testen veel meiden dat ze een vroege miskraam hebben gehad, terwijl er waarschijnlijk nooit wat heeft gezeten.

Toen ik met mijn ex vriend nog kindjes wilde heb ik ook wel eens met kruidvat getest. En ik heb altijd een lichtlijntje gehad erop NA mijn menstruatie ( deed toen aan tempen en die bleef in t begin hoog en mijn mens. was/is maar 2/3 dagen bruin met beetje rood, vandaar :) ).

Nee hoor kruidvat krijgt alleen mijn centjes voor een cb +.
    Jammer dat de + verdwijnt na een paar uur als je nog pril zwanger bent. Maarja so be it, toch ?

17. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Zussie, het gaat ook heel erg veel fout voor de NOD: 60% van de zwangerschappen eindigt al met de NOD, da's heel wat.

Ik ben ook zo'n vroege tester, maar ik probeer te beloven dat ik niet eerder dan 2 dagen vóór mijn NOD ga testen met deze keer hopelijk een knaller.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja... maar stel dat je wel zwanger bent...
    Je ziet hier ook wel meiden met lichte lijntjes die daarna wel donkerder worden.
    Misschien is dit dan toeval... maar stel dat ik nu zwanger ben, en ik test woensdag donkerder, en vrijdag CB positief.
    Dan heb ik toch maar mooi die test van vandaag om aan mijn testrijtje toe te voegen, en dan kan ik heel hard roepen dat het 4 dagen voor NOD al zichtbaar was :D
    En als ik woensdag niks zie, of weer zo'n wazig streepje, dan gaat hij lekker de prullenbak in voor de volgende ronde....
    Ik vind het gewoon leuk om te testen...
    Maar misschien als ik een paar rondes verder ben, ben ik het wel zat en test ik alleen nog maar op NOD met een clearblue....

19. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Ha Zussie, je redeneert dus zoals ik. Maar ik ga deze keer toch zo mijn best doen om nog iets langer te wachten. Ik weet niet of ik het zal kunnen waarmaken.

20. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi ladies,

Zonet zo'n ultragevoelige zwangerschapstest gedaan...Willen jullie ff kijken?

Deel Deze Pagina