Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    zo'n 6 dagen voor NOD test.. Maar zit nu tegen mijn NOD aan?

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zie niks ;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Grapje.... gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd!

Ik ken die groene dipstickies alleen maar als ovutesten!

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

hihi, vals Zussie! ;)

ik vind hem erg duidelijk zeg!!! geen idee hoe gevoelig/duidelijk die dingen zijn 6 dagen voor nod, maar misschien ben je al iets verder, paar dagen verder of zo?

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ach meiden, ik ben zo stom geweest :S Heb dus idd de verkeerde test gepakt...een ovulatietest...sjucht..

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Sorry hiervoor..

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

wacht even, is dit een zwangerschapstest? Die zijn toch altijd met blauw ipv groen? Heb hier namelijk precies zo'n dipstick liggen maar dat is een ovu test...? Misschien heb ik het mis hoor, maar ik dacht opeens hee, hij is precies hetzelfde....

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ah nee......wat een teleurstelling dan voor je zeg.... nu wachten tot je weer moet plassen...!

9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Doe van de week wel ff een ECHTE zwangerschapstest, sjonge...domme ik.

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

zie het mezelf ook nog wel eens doen, al heb ik geen zwangerschapsdipsticks meer in huis nu... jammer hoor...! Maar misschien ben je wel zwanger, 6 dagen voor NOD is sowieso erg vroeg...

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oooooh :( had ik dus toch gelijk...
    Wat sneu voor je zeg... voor een zwangerschapstest was hij echt wel mooi geweest!
    Heb je nog een echte zwangerschapstest liggen?
    Hoop voor je dat die toch positief gaat zijn!

12. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Zit nu 1-2 dagen rond mijn NOD dus had goede hoop, zag de test en werd erg blij. We zijn nog maar net begonnen dus ach ja, haast hebben we ook niet maar als je de streep dan ziet word je wel blij.

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dan is het duidelijk he;)
    Ik zou niet eens meer weten welke ik zou gaan gebruiken...cb kruis heb ik ook nog nooit gebruikt

14. Alita

Alita Niet meer actief

@mamaleonie we wachten af meid....succes!!

15. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    waarom een test als je geen bevestiging zoekt van een zwangerschap :(
    maar je wilt alleen maar weten of er iets te zien is en niet wat.. nou ik zie iets!! wat je daarmee opschiet weet ik ook niet.. ;)

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    gefeliciteerd!!!

17. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden met de positesten.

Nu maar hopen dat ik ook een knaltest heb, kan gewoon niet wachten om te testen. Want vorige maand had ik 2 positesten van kv2v5 en 2 dagen erna ongi geworden:(. Dus hoop dat het nu goed gaat...En dat ik jullie een knaltest kan laten zien Zonder te turen. Ik moet (hoop het niet natuurlijk) 3 juli ongi worden, maar wanneer op z'n vroegst kan ik testen???

18. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik had 6 dagen voor nod getest :$ maar eigelijk alleen maar omdat ik alcohol wilde drinken toen en er zeker van wou zijn of ik zwanger was of niet!
    tja en toen verscheen er een licht streepje:pzie album:)

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik wil wel een bevestiging van een zwangerschap, maar dan van een test, en niet van jullie.

De reden dat ik de foto hier plaats, is omdat mensen het leuk vinden om streepjes te turen. Ik vind dat zelf ook leuk namelijk... of ze nou wat betekenen of niet.
    Jij denkt dat deze streep niks betekent, dat is prima, ik weet zelf namelijk ook niet of het wat betekent.
    Ik vind het gewoon niet leuk als gedaan wordt of ik geen meningen wil horen en alleen maar wil horen dat ik misschien zwanger ben, omdat dat helemaal niet de reden was dat ik de foto plaatste.
    Maar als iemand op basis van de foto (die niet echt duidelijk is) dingen zegt over mijn 'streepje' die niet kloppen, wat ik volgens mij zelf het beste weet omdat ik de test voor mijn neus heb liggen, dan zeg ik dat gewoon.

Er zijn ook meiden die een foto plaatsen met de vraag of we denken dat ze zwanger zijn, of om te laten zien dat ze zwanger zijn. Dat is ook leuk, maar dat is anders...
    Dit was puur bedoeld voor het streepjesturen...
    Maar dat brengt blijkbaar zo veel teweeg dat ik dat de volgende keer maar zal laten...

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi meiden,

Ff snel, want zit op mijn werk en heb het rete-druk.
    Heb niet meer getest, voelde me gisteren al niet lekker; hoofdpijn, buikpijn en vanochtend zette het door. Jammer, maar helaas. Fijne is wel dat na de MK ik gewoon weer een cyclus heb van +/- 28 à 29 dagen! Op naar de volgende ronde dus..

Liefs

Deel Deze Pagina