Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    super meis !!

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Marije: gefeliciteerd meid, geniet ervan!!

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.068
    2.876
    113
    Fijn Marije!!!!

Oke dat ik na al die maanden toch nog eens advies zou vragen over ovulatietesten maar daar komt ie: ik heb laatste tijd NOOIT voor dag 16 mn eisprong, maar ik dacht ach laat ik toch maar netjes vanaf dag 10 ovutesten doen.

Ik had hem gedaan voor ik ging koken en pas later (dus na de tijd) gaan kijken want ik was het totaal vergeten:). Schrok ervan dat ie al zo donker was. Nu was dit mijn eerste keer matcare testen, dus net maar eentje van het ziekenhuis erachteraan gedaan. Is dit nu al positief? Bovenste 2 dus matcare, onderste van het ziekenhuis en die hoort zo 'andersom' zegmaar. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/12460-albums4545-picture36817.jpg

Die van het ziekenhuis was vorige maand wel knallender, dat is mijn enige vergelijking..
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/12460-albums4545-picture35300.jpg

Zeg me alsjeblieft dat hij vast morgen nog meer gaat knallen want ik heb nog 0,0 seks gehad :p

*gaat wel vriendlief bespringen zo hoor, maar eisprong komt natuurlijk toch pas 24-48 uur na positieve test, maar ik schrok me rot, kan me niet echt veroorloven om een ei te missen ;)*

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @all: bedankt voor de lieve felicitaties! Ik klim op die roze wolk en kom er voorlopig niet meer af! :D Deze is in elk geval binnen! Nu op naar de eerste echo, de volgende stap....
    Als ik straks tijd heb ga ik even een mooie banner maken (eentje die nog mooier is...hihihi :D )

@lief: ook al is dit je positiefste, ben je nog steeds op tijd. Na je positieve test heb je nog 24 tot 48 uur de tijd. Dus vriendlief vanavond bespringen en morgen nog een keertje! :D

*edit: ik zie nu dat je zelf ook al zegt dat je nog 24 tot 48 uur de tijd hebt....hahaha. Had ik over heen gelezen...sorry!
    Een keer eerder je ei hebben kan natuurlijk ook, gelukkig doe je dan een ovulatietestje :)

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.068
    2.876
    113
    @Marije: en.. overmorgen.. en voor de zekerheid de dag erna:D (zaadjes zijn toch top dus dat kunnen ze wel aan haha).

Ja heb blijkbaar mn korte cyclussen terug jippie, maar wel iets om even rekening mee te houden zo'n verrassingsei. Laatste kans voor we weer naar de gyn gaan..

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Marije wat een goed nieuws zeg:D! mooie waarde van hcg! wanneer heb je de echo?

lief als die onderste andersom moet is hij volgens mij nog neit helemaal positief... maar zou dan neit pas morgenavond weer ovutest doen maar morgen in de loop van de ochtend alvast... denk wel dat hij komt dus je hebt idd nog even de tijd....!!! Succes!

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.068
    2.876
    113
    Nee hij zit goed opgeplakt zegmaar, alleen lijkt het fout omdat die van matcare dus anders zijn :)

Ik ben alweer van de schrik bekomen en aangezien de matcare nog niet positief is zal t nog wel komen die piek. *adem in, adem uit*

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Maar links is dus ook gewoon de teststreep? dan lijkt hij me toch zeker wel positief....

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.068
    2.876
    113
    Ja die van het ziekenhuis is idd positief.. alleen knalde hij vorige maand nog veel harder, dus misschien morgenochtend dan de echte piek? Aangezien matcare nog niet positief is.

Achja.. vanaf vanavond iig seks dan kom t wel goed...

10. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik plaats zo men ovutesten van gisteren en vandaag. Het lijkt net of ik een eisprong krijg terwijl ik er vrij zeker van was dat ik men eisprong vorige week heb gehad! Ik zit nu op cd 22 (in een cyclus van minimum 28 dagen en max 32 dagen). Ik had vorige week ook steken in men zij en afscheiding + een test waarvan controlestreep en teststreep even donker waren. ( nu begin ik natuurlijk wel te twijfelen!).... Deze dagen niets van pijn of afscheiding maar wel deze testen.

11. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    de onderste lijkt licht maar ook de controlestreep is lichter dan op het moment zelf.

onderste test is van gisteren rond 17u. Middelste van gisteren 23u en bovenste van vandaag 19u ( had 4u niets gedronken)

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.068
    2.876
    113
    Die bovenste lijkt wel heel erg positief..

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik denk dat je eitje morgen komt, je bent nog optijd want je hebt nog geen knaltest! :p

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lief: ik duim voor je dat jullie niet naar het ziekenhuis hoeven!! Zou helemaal super zijn!! Goed je eitje benutten! :D

Nannie: 27 mei heb ik de eerste echo....spannend!! :D En uiteraard nog lang wachten... ;)

Onbekend: heb je nog foto's van de testen van vorige week? Want deze lijkt inderdaad wel weer positief hoor! Misschien heb je vorige week toch geen piek gehad... (of je bent stiekem zwanger ;) , maar dat had ik al gezegd...hihihi ;) )

15. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    neen die van vorige week heb ik al weggegooid. Maar die van een paar dagen terug ( dus van woensdag tot nu) hadden dus allemaal een donkere teststreep. Ik zit op cd 22, kan toch niet dat ik nu al 'zwanger' blijk te zijn... ( men laatste ongie was wel wat anders gelopen nl begon met bruine afscheiding terwijl ik dat nooit heb gehad + 4 dagen eerder dan verwacht)

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.068
    2.876
    113
    Marije, heel lief van je maar ik zit al in ronde 23 dus loop al een tijdje bij de gyn ;) We moeten nu alleen weer eens terug, gezelli ;)

Onbekend, ik denk dat je toch je eisprong nog niet had gehad.. jij ook gewoon voor de zekerheid je man/vriend bespringen :D

17. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    haha bedankt voor je advies :D

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ok, dat ken ik helaas.... Het is een wonder dat ik al 3 keer zwanger ben geweest in 2011. Voor mijn dochter was het erg moeilijk zwanger worden.... Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met rondes tellen, maar na 2,5 jaar was ik eindelijk zwanger van haar (met 2 miskramen ervoor). Ik hoop dat het jullie snel lukt!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije hoelang heb je ernu over gedaan dan?

20. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmm ik zit de hele avond al te twijfelen dit te plaatsen...

iemand bekend met dit soort streepjes?
    het streepje zit volgens mij erg ver naar rechts en in een bochtje.

gisteren was NOD trouwens...

Deel Deze Pagina