maar je had toch ook nega kunnen testen en toch zwanger kunnen zijn? soms komt posi test pas vlak voor/op nod en niet al 6 dagen ervoor toch?
nou meiden, ik kijk al weer zo'n tijdje mee, en nu was ik zelf 4-5 dagen over tijd... donderdag een testje gedaan, maar na een minuutje ofzo weggegooid omdat we toch dacht dat er niets stond... gisteravond weer getest omdat ik niet ongie werd... dit is het resultaat... Bekijk bijlage 160935 zien jullie iets? inmiddels vandaag dus wel ongie geworden en niet zo'n beetje ook.... balen!
en natuurlijk die van donderdag nog even uit de prullenbak gevist... dit was het resultaat... (sorry, beetje viezig) Bekijk bijlage 160936 jammer genoeg heb ik er niet zoveel meer aan, maar ik dacht, ach, jullie houden van turen en dat kan in ieder geval op mijn testjes hihi volgende maand kom ik een vette tweede lijn showen hoor!
Ik kijk hier vaak naar de mogelijke streepjes, en mij valt ook op dat er veel streepjes tussen zitten die wel een streepje zijn, maar heel dun en licht. Lijkt me echt frustrerend om zo'n test te hebben en niet te weten of het nu positief of negatief is... Ik ben echt zo blij dat mijn test op NOD meteen duidelijk was. Ik denk overigens ook dat het beter is om niet voor je NOD te testen, een dagje kan nog, maar 6 dagen is bv wel erg lang. Maak je jezelf dan niet vooral heel erg gek? Ik weet dat NOD afwachten heel lang kan duren, maar dan heb je in ieder geval niet dat gestress over of 't nu een streepje is of niet. Natuurlijk moet iedereen dat zelf beslissen, maar ik vond voor NOD testen zelf echt te stressvol, ook al had ik alleen maar omo-witte testen voor NOD.
Hahaha Surf... ik weet niet wat ik er van moet denken hoor! Ik zie wel dingen maar geen idee wat! @ Andrea: ik denk inderdaad dat het er aan ligt hoe je er in staat... Ik weet van mezelf dat ik vrij nuchter ben, maar ik vind testen zo vreselijk leuk om te doen en gezien mijn lange cyclussen heb ik ongeveer eens in de 2 maanden een weekje dat ik kan testen en dan ga ik ook helemaal los! Maar dan moet je inderdaad wel een beetje nuchter kunnen zijn over eventuele wazige streepjes, anders dan krijg je elke keer zo'n teleurstelling te verwerken!
Oh sorry, misschien komt het een beetje onaardig over dat ik moet lachen Surf... maar ik moet lachen om die test die je uit de prullenbak hebt gevist die ziet er wel een beetje smoezelig uit! Vind het uiteraard heel rot dat je ongi bent geworden terwijl er blijkbaar wel iets te zien was op je testjes!
zussie: geeft niets hoor, ik vond het ook wel om te lachen achteraf... soms doet de mens gekke dingen...
Nou, later nog een zw test gedaan ( nu wel de goede ) maar had het idee dat mijn urine niet erg geconcentreerd meer was, vaak wc bezoek gehad vandaag. Na de afleestijd stond er ( volgens mij ) een heeeeeel vaag streepje... Wacht nog een dag of 2 voor een ochtendtest en dan doe ik hem met de kruidvattest..
Zussie, ik zou graag van mijn testverslaving afwillen. Is er ergens al een hulpgroep opgericht? Ik vind het ook super om van die tuurstreeptesten te bekijken, dus iedereen mag het hier gerust komen plaatsen, al wil ik voor mezelf ineens een knaltest. mamaleonie, morgen nog eens testen. Hopelijk krijg je een duidelijk streepje.
Hoi Andrea, Sommig mensen zijn onregelmatig of weten niet wanneer zij hun ei hebben gehad.. Of de symptomen zijn overduidelijk alleen de test nog niet. Ik lees toch wel dat veel mensen die vermoeden dat ze een streepje hebben, maar bijna niet zichtbaar is, later toch zwanger blijken te zijn. Dit trekt ons bijna-zwangeren er dan doorheen! Maar goed ieder moet het zelf weten. liefs Pina
Dat snap ik, en ik heb zelf ook wel eens voor mijn vermoedelijke NOD getest, maar dat gaf voor mij erg veel stress achteraf. Ik wilde even aangeven dat het misschien voor sommige mensen prettiger is om niet een week voor NOD te testen en jezelf gek te turen, dat wachten is erg, maar ik vond zelf het turen een stuk erger. Maar natuurlijk is dat ieders eigen keuze
Ik ben helaas toch ongesteld geworden. Ik denk toch een indroogstreepje. Meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd! Liefs Jinky