uksie ik ben bang dat dat ingedroogde urine is...de vloeistof is erin opgedroogd zeg maar...een streepje van hcg hoort altijd op dezelfde plek te staan... maar je bent wel overtijd zie ik, dus miss over 2 dagen wel een goed streepje??
hoi heitjekarweitje, ik heb het met deze testen nog nooit gehad. Wel dat ze helemaal geel werden op den duur. maar niet met zo een streep, die was er overigens vrij snel al wel. we zullen het meemaken, morgenochtend nog eens met ochtendurine proberen.
Nou weer een vaag streepje op de kv test hoor het nu wel heel vaak of dat ze indrogers hebben of dat de streepjes verkeerd staan Hopelijk heb je morgenvroeg een betere test s6
Idd indrogers worden niet met de dag donkerder... zelfs een digitale clearblue wordt lichter :geen tekst meer te zien! Ik denk die blijft voor eewig staan (tot de batterijen leeg zijn), nu heb ik geen bewijs meer
Uksie; Dat is waarschijnlijk inderdaad ingedroogde urine. Ik heb dat ook wel eens gehad bij testen. Dan is hij niet helemaal doorlopen. Ik hoop voor je dat je morgen ochtend een goede positieve test in handen hebt!...
Bekijk bijlage 149690 hij knalt nog niet maar het is toch geen indroger he? misschien toch maar even langs de ha bloed prikken?
Gisterenavond een mooi positieve test! Check de foto! We zijn zo blij Had het al een klein beetje verwacht na een week kwaaltjes te hebben gehad maar dit neemt alle onzekerheid weg, toch?
Ik heb vanmorgen ook getest, 14 dagen na IUI. Heb maar één test gedaan en ik twijfel zo of ik niet nog Pregnyl in mijn lijf heb wat de test vals positief maakt... Wat denken jullie?
Hey meis dan zit je dus 15/16 dagen na je pregnyl. Dat moet er echt wel uit zijn, en je test is daar veels te posi voor!! Ik had precies hetzelfde als jou, maar doordat ie elke dag donkerder werd wist ik het zeker. Leuk hoor, gefeliciteerd!! Stom he die Pregnyl, je gaat dan echt twijfelen Maar is nu echt niet meer nodig meis