Kijk eens op de site van L10 daar hebben ze ook goedkope. Ik heb daar goede ervaringen mee. testen ook al vvroeg posi!
@dannie, dankje, zal eens kijken daar! heb trouwens ook gezien dat je bij de hema testen kan halen misschien daar eens kijken, maar sorry was ff offtopic.. *blush*
hier mijn test van vanmorgen, direct toen de urine erdoorheen trok knalde de teststreep er al uit, de controlestreep duurde even en bleef ook veel lichter dan de teststreep, geen twijfel over mogelijk dus
Heb toch jullie mening even nodig hoor, ik twijfel of ie nu al positief is. Willen jullie even meekijken?
Heb ik ook gehad zelfs een licht rose streepje binnen de tijd en ik was echt niet zwanger maar dat wil niet zeggen dat jij niet zwanger bent hoor deze testen zijn niet zo gevoelig als de kv 2v5 anders moet je die is proberen s6
meiden, bedankt voor het turen... vind het nog onwijs eng... eerst maar eens een knaltest voor ik het kan geloven.. de laatste maanden teveel van deze testen gehad (voor beide vmk 2x getest) dus ben er met zulke testen wel een beetje klaar.. maar ja... wat wil je.. zo ver voor je nod... ga vrijdag opnieuw testen... dan zet ik hem hier weer neer