Hee meiden! Kan het dat het streepje vandaag iets lichter is? Hij was gisteren al super licht (maar toen konden jullie hem blijkbaar wel zien), vandaag zie ik nauwelijks iets... ( Word er een beetje bang van...
hmm meis maar is het pas 1 dag erna bij jou? In dat geval zou die van morgen in elk geval duidelijker moeten zijn als die je gisteren had. Denk dat je het dan sowieso zou moeten zien meis. Ik duim met je mee
Kellox, ik zeg gefeliciteerd! Hij is duidelijk donkerder geworden!! Mijn test van vanmorgen: (om half 5.... )
Het verschil is wel heel duidelijk, gelukkig! Hoewel ik het lijntje nog niet zo dik vind zo na NOD. Maar ja, wat wil je met 46 hcg, kun je ook niet veel van verwachten. Als het maar stijgt!
Ah Marije.... die testjes van jou geven me hoop! Die van gisteren van mij was zoiets als de eerste van jou! Gefeliciteerd meid! Lekker genieten!
Ja klopt... maar dan zou hij toch zeker net zo 'donker' moeten zijn als die van gisteren zou je zeggen. Nouja... nog maar even proberen niet in de stress te schieten. Misschien was mijn urine vandaag iets meer verdund als gisteren, toen testte ik namelijk om 6.15 en misschien had ik de avond ervoor wat minder gedronken. Ik ga nu zondag pas weer testen. Om mezelf te dwingen niet te stressen. Hoop dat er geen bloed komt voor die tijd!
Kellox mooie testen die pregnyl is nu echt wel uit je lichaam hoor... helemaal nu je ziet dat de testen donkerder juist worden! Gefeliciteerd! marije ze worden donkerder jippie *duim duim*!!!! Zussie idd ff afwachten meis niet per dag gaan testen dan maak je jezelf zo onzeker....
Allemaal! Ik heb hier nog ovulatietesten liggen van CLEAR BLUE + apparaatje.... & ook nog ovulatietesten van ZWANGER & KIDS! Iemand interesse? Ik stuur ze je gratis op.... geef me een pbtje! De eerste die krijgt ze natuurlijk!
Kellox en Marije, die testen zien er mooi uit! Van mij ook een GEFELICITEERD!!! Geniet er maar lekker (voorzichtig) van