zo is dat!! Die 12 weken heb je binnen! Weet nog wel dat je zei dat je zwanger was hihi hopelijk vliegt bij mij de tijd ook want wil me mond niet meer houden hihi gelukkig hoef ik dit weekend geen smoesjes te verzinnen want dat is wel het moeilijkste
ik denk aan je meis zit in dezelfde situatie... vandaag was mijn tewst kv ook mega licht bijna niet zichtbaar... maar mijn bloed was gister ook twijfelachtig waarde van 8 ik moet vrijdag weer bloedprikken!! Succes meis ik ga heel hard duimen voor je
stuiter stuiter stuiter hahaha. Ik kan niet eens normaal typen haha. Ga maar effe het huishouden doen denk ik
whaaaaa iedereen ziet hem joehoeeeee effe kijken wanneer ik uitgerekend ben als alles goed mag gaan haha
grappig volgens internet op 21-1-2012 bij sem was ik op 20-2-2010 uitgeteld als ie nog 2 weken extra zou blijven zitten dan hebben ze kort na elkaar hun verjaardag haha
volgens een andere weer op 17-01-2012 precies een maand voor sem zijn verjaardag we zullen zien eerst maar eens hopen en duimen dat het goed mag gaan
whoeeeee meis.. hopelijk kunnen we samen over naar de januarimama's 2012! schelen dan maar 1 dag op naar de knaltesten!